نیوکاسل 0- 2 چلسی؛ صعود موقت آبی ها به صدر جدول

به گزارش جملات زیبا، چلسی در ادامه روز های خوب خود پیروز شد میهمان خود نیوکاسل را با دو گل شکست دهد.

نیوکاسل 0- 2 چلسی؛ صعود موقت آبی ها به صدر جدول

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی امروز از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر انگلیس مهمان نیوکاسل بود که در نهایت این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود آبی های لندن خاتمه یافت.

در همان دقایق ابتدایی چلسی می توانست توسط ستاره آلمانی خود یعنی تیمو ورنر به گل رجحان دست پیدا کند اما ضربه پای چپ این بازیکن در مصافی تک به تک توسط کارل دارلو، گلر نیوکاسل به کرنر فرستاد شد.

در دقیقه 9 باز هم این چلسی بود که به یک موقعیت بسیار خوب دست یافت. ارسال خوب حکیم زیاش با ضربه سر تامی آبراهام همراه بود اما باز هم دروازه بان حریف با یک عکس العمل فوق العاده توپ را به کرنر فرستاد.

چند لحظه بعد شاگردان فرانک لمپارد بالاخره گل رجحان خود را به ثمر رساندند. ارسال میسون مونت به دهانه دروازه به اشتباه با گل به خودی بازیکن نیوکاسل یعنی فدریکو فرناندز همراه بود تا کار 1-0 شود.

در دقیقه 30 تیمو ورنر در یک کش و قوس و روی پاس تامی آبراهام باز هم در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه او با بی دقتی از کنار دروازه عبور کرد.

نیوکاسل در دقیقه 35 بالاخره به اولین موقعیت مهم خود دست یافت؛ جایی که سنت مکسمین بعد از یک حرکت در عرض و با یک ضربه محکم دروازه حریف را هدف قرار داد اما توپ او بعد از برخورد به مدافعان چلسی راهی کرنر شد.

در ادامه نیز چلسی توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد تا دو تیم با همان نتیجه 1-0 به سود آبی های لندن راهی رختکن شوند.

نیمه دوم هم با رجحان چلسی آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 53 گل دوم را وارد دروازه حریف کند. ورنر توپ را از جلوی پای مدافع نیوکاسل دزدید و با دروازه حریف تک به تک شد اما پاس آرام او به دهانه دروازه باعث شد که بازیکنان حریف توپ را دفع کنند.

در دقیقه 60 این نیوکاسل بود که می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ضربه جویلینتون از پشت محوطه جریمه با فاصله ای بسیار اندک از بالای دروازه چلسی عبور کرد.

در دقیقه 65 شاگردان فرانک لمپارد بالاخره گل دوم را به ثمر رساندند. ضد حمله فوق العاده چلسی و حرکت بهتر تیمو ورنر با پاس او به تامی آبراهام همراه بود و این ستاره انگلیسی نیز در مصافی تک به تک پیروز شد گلزنی کند.

در ادامه نیز اتفاق خاصی در مسابقه رخ نداد و بازی با همان دو گل به سود چلسی سرانجام یافت تا شاگردان فرانک لمپارد 18 امتیازی شوند و موقتا به صدر جدول صعود کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 دی 1399 بروزرسانی: 2 دی 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 805

به "نیوکاسل 0- 2 چلسی؛ صعود موقت آبی ها به صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیوکاسل 0- 2 چلسی؛ صعود موقت آبی ها به صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید