تور دبی: نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات: توپ هنوز در زمین ما است

به گزارش جملات زیبا، نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات گفت: توپ هنوز در زمین ماست، می توانیم به راستا درست بازگردیم و به جام جهانی 2022 قطر برسیم.

تور دبی: نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات: توپ هنوز در زمین ما است

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران یوسف حسین نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال امارات و رئیس کمیته تیم های ملی در این خصوص گفت: در این مقطع چند انتخاب داشتیم. می توانستیم مهدی علی سرمربی شباب الاهلی یا کوزمین رومانیایی را به عنوان جانشین فن مارویک انتخاب کنیم و یا دوباره به او اعتماد داشته باشیم. تصمیم کمیته تیم های ملی این بود که حمایت از مارویک اقدام درستی است. دفعه قبل که او برکنار شد به علت عدم حضور در امارات بود اما این بار کار خودش را زیر نظر داشته اشت. فن مارویک 70 درصد از بازی های لیگ را دیدن نموده و فعالیتش را به درستی انجام می دهد و به همین علت باز هم به او اعتماد نموده و فرصت دادیم.

وی اضافه نمود: یکی از مسائل ما این است که بخشی از بازیکنان تیم ملی در لیگ بازی نمی نمایند و باشگاه ها به لژیونرهای خارجی خودشان بیش از ملی پوشان اعتماد دارند. نمی توانیم باشگاه را مجبور کنیم که از ملی پوشانش استفاده کند.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال امارات بیان کرد: به نظر من توپ هنوز در زمین ماست، می توانیم به جهت درست بازگردیم و به جام جهانی برسیم. باید با قدرت با حریفانمان رقابت کنیم و امیدوارم تیم ملی به برترین شرایط خودش بازگردد. امارات هنوز شانس صعود به جام جهانی را از دست نداده به شرط آنکه در بازی بعدی تغییر کند و عملکرد متفاوتی داشته باشد.

امارات یکی از حریفان ایران در راه صعود به جام جهانی 2022 است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1340

به "تور دبی: نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات: توپ هنوز در زمین ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: نایب رئیس فدراسیون فوتبال امارات: توپ هنوز در زمین ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید