مهم ترین معضل شهرک های صنعتی دوری آنها از مناطق مسکونی است

به گزارش جملات زیبا، خبرنگاران:معاون وزیر صنعت, معدن و تجارت در مشهد گفت: یکی از مهم ترین مسائل شهرک های صنعتی دور بودن آنها از مناطق مسکونی است.

مهم ترین معضل شهرک های صنعتی دوری آنها از مناطق مسکونی است

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس, ولی الله افخمی راد ظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین واحد فراوریی پله برقی شرق کشور در نیشابور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فراوری پله برقی به اندازه دو سوم ساخت یک خودرو قطعه دارد و با توجه به این موضوع سیر تکاملی زیادی برای ساخت پله برقی احتیاج است.

معاون وزیر صنعت, معدن و تجارت با تاکید بر اینکه شهرک های صنعتی باید با کمترین زمان ممکن رفت و آمد و هزینه های خود را کنترل نمایند, گفت: با توجه به اینکه این واحد فراوریی با کمپانی آلمانی مشارکت می نماید می تواند در راستای به روز رسانی خود گام بردارد.

افخمی راد توضیح داد: یکی از مهم ترین مسائل شهرک های صنعتی دور بودن آنها از مناطق مسکونی است و صنعتگر باید در مکانی فعالیت کند که زندگی در آن محل جریان داشته باشد تا کارگران وقت و انرژی خود را در راستا هدر ندهند.

وی بیان کرد: این واحد فراوریی به جزو فراوری پله برقی یاری کارآمدی در راستاهای حمل و نقل ریلی مانند راه آهن و پایانه های مسافربری می نماید.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه تا به امروز این واحد فراوریی تسهیلات بانکی دریافت نکرده است, گفت: امیدواریم با همکاری بانک صنعت و معدن مسائل سرمایه در گردش این واحد رفع گردد.

افخمی راد اعلام نمود: فراوری 120 پله برقی در سال توسط این واحد فراوریی کم بوده و باید این فراوری به هزار دستگاه در سال برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 348

به "مهم ترین معضل شهرک های صنعتی دوری آنها از مناطق مسکونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین معضل شهرک های صنعتی دوری آنها از مناطق مسکونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید