معرفی سریال Lucky Hank با بازی باب اودنکرک

به گزارش جملات زیبا، باب اودنکرک یکی از بازیگران برجسته و محبوب به شمار می رود که همه افراد با نقش آفرینی های درخشان او خاطره دارند. حالا او قرار است با سریال هنک خوش شانس (Lucky Hank) همکاری دیگری با شبکه ای ام سی داشته باشد. این بازیگر قبلا در سریال بریکینگ بد (Breaking Bad) و سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) بازی نموده و این سریال تازه نیز سومین سریال او از شبکه ای ام سی به شمار می رود.

معرفی سریال Lucky Hank با بازی باب اودنکرک

سریال هنک خوش شانس داستان ویلیام هنری دورو جونیور ملقب به هنک را دنبال می نماید که رئیس تندخو و بدخلق دپارتمان انگلیسی در کالج ریلتون است. این سریال به این موضوع می پردازد که چطور طبیعت خودخواه او بر اطرفیانش و بعلاوه نوع زندگی وی تاثیر می گذارد. این سریال به وسیله آرون زلمن و پل لیبرشتاین خلق شده و بر اساس رمانی محصول سال 1997 میلادی نوشته ریچارد روسو است که قبلا با عنوان Straight Man شناخته می شد.

باب اودنکرک در سریال بریکینگ بد و سریال بهتره با ساول تماس بگیری نقش جیمی مک گیل یا همان ساول گودمن را بازی نموده بود و هر دو سریال از جمله سریال های بسیار پیروز شبکه ای ام سی به شمار می روند و بدون شک، پیروزیت این آثار تاثیر بسیار زیادی روی همکاری دوباره شبکه ای ام سی با باب اودنکرک داشته است. در ادامه همراه با ما باشید تا با این سریال تازه آشنا شوید.

داستان سریال Lucky Hank

اتفاقات سریال هنک خوش شانس در کالجی خیالی و به شدت کم بودجه به نام ریلتون رخ می دهد که در راس بلت پنسیلوانیا قرار گرفته است. این سریال به صورت روایت اول شخص است و داستان زندگی ویلیام هنری دورو جونیور، رئیس بخش انگلیسی این کالج را به نمایش در می آورد. این سریال قرار است داستانی از بحران میان سالی را برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

هنری که به هنک نیز مشهور است، مسائل متعددی در زندگی خودش دارد و این در حالی است که تمام کوشش خودش را می نماید تا بتواند این کالج در حال فروپاشی را نجات بدهد. با اینکه به نظر می رسد زندگی هنک در حال نابودی است، از آن سوی دیگر، همسرش تمام زندگی خودش را مرور می نماید و آغاز به کشف فرصت های تازه برای تغییر خودش می نماید. همه این موارد در حالی است که آن ها سعی دارند دختر بالغ خود را در مسیر درست نگه دارند.

بازیگران سریال Lucky Hank

همانطور که در بالا ذکر شده بود، در سریال هنک خوش شانس باب اودنکرک نقش شخصیت اصلی داستان به نام هنک را بازی می نماید. جدا از این بازیگر نیز بازیگران برجسته و بااستعداد دیگری در این سریال تازه نقش آفرینی می نمایند که از جمله آن ها می توان به میریل انوس، اسکار نوننز، تام باور، کایل مک لاکهان، کریس دیامانتوپولوس، دیدریچ بادر، اولیویا اسکات ولش، سارا امینی، سدریک یاربرو و سوزان کرایر اشاره نمود.

میریل انوس در سریال هنک خوش شانس نقش همسر هنک به نام لیلی را بازی می نماید که معاون دبیرستانی محلی است و فردی آرام و متعادل به شمار می رود. اسکار نوننز نیز نقش دین جیکوب رز را به نمایش می گذارد.

سریال Lucky Hank چند قسمت دارد؟

بنابر اطلاعات منتشر شده برای سریال هنک خوش شانس این سریال در فصل اول خودش تنها هشت قسمت دارد که هر کدام از این قسمت ها نیز بین 40 تا 60 دقیقه زمان خواهند داشت. پس از قسمت اول، باقی قسمت ها به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

تاریخ پخش سریال Lucky Hank

سریال هنک خوش شانس از تاریخ 19 مارس سال 2023 میلادی (یکشنبه 28 اسفند 1401) از شبکه ای ام سی پخش خواهد شد و در همان روز نیز روی سرویس آنلاین ای ام سی پلاس عرضه می گردد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1690

به "معرفی سریال Lucky Hank با بازی باب اودنکرک" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی سریال Lucky Hank با بازی باب اودنکرک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی سریال Lucky Hank با بازی باب اودنکرک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید