مسابقه کتابخوانی اینترنتی آینده انقلاب اسلامی ایران ویژه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش جملات زیبا، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، مسابقه کتابخوانی اینترنتی آینده انقلاب اسلامی ایران را برگزار می نماید.

مسابقه کتابخوانی اینترنتی آینده انقلاب اسلامی ایران ویژه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه تهران، در این مسابقه که ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد، همه شرکت نمایندگان می توانند در قرعه کشی جوایز بنیاد علمی و فرهنگی شهید مطهری، شرکت نمایند. البته کارکنان و دانشجویان دانشگاه تهران از جوایز اختصاصی که دانشگاه در نظر گرفته نیز بهره مند خواهند شد.

بدین منظور ضروری است، کد اختصاصی دانشگاه تهران در اپلیکیشن بنیاد شهید مطهری (1052101) وارد گردد. علاقه مندان شرکت در مسابقه باید تا 30 بهمن 1398، نسخه اندروید یا وب اپلیکیشن استاد شهید مطهری را از آدرس های نسخه اندروید portal.motahari.ir/app و یا نسخه وب lms.motahari.ir/match دانلود نمایند.

در اپلیکیشن استاد شهید مطهری، در بخش شرکت در مسابقه کلیک و پس از ثبت مشخصات خود، در پایین همین صفحه، کد 1052101 (در حالت صفحه کلید لاتین) را در قسمت کد اختصاصی وارد و سپس دکمه ثبت زده گردد. در این مرحله عبارت دانشگاه تهران نمایش داده می گردد، اگر صحیح بود، در نهایت برای شرکت در مسابقه باید دکمه ذخیره کلیک گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 192

به "مسابقه کتابخوانی اینترنتی آینده انقلاب اسلامی ایران ویژه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه کتابخوانی اینترنتی آینده انقلاب اسلامی ایران ویژه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید