مرکل نگران خروج بی مورد مردم از خانه هایشان است

به گزارش جملات زیبا، یک رسانه آلمانی گزارش کرد، آنگلا مرکل امروز، دوشنبه در نشستی حزبی از این که اقدامات برای خروج آلمان از قرنطینه در بعضی مناطق به خروج مردم از منازل برای خوشگذرانی و کارهای غیرضروری انجامیده که خطر ابتلا به کرونا را افزایش می دهد، انتقاد کرد.

مرکل نگران خروج بی مورد مردم از خانه هایشان است

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بعضی از خرده فروشان، فروشندگان خودرو و دوچرخه و کتاب فروشی های آلمان امروز به موجب توافقی میان آنگلا مرکل، صدراعظیم آلمان و رهبران ایالت های این کشور کار خود را از سر گرفتند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، پس از نشست مرکل با اعضای ارشد حزب دموکرات مسیحی خود در کنفرانسی ویدئویی، روزنامه بیلد در نسخه اینترنتی خود تیتر زد: مرکل از عیاشی ها انتقاد کرد.

روزنامه بیلد گزارش کرد، مرکل نگران آن است که کاهش شمار مبتلایان در آلمان ممکن است به دلیل سهل انگاری در فاصله گذاری اجتماعی وارد فرایند معکوس گردد. هوای آفتابی طی روزهای آخر هفته در آلمان بسیاری از مردم این کشور را از خانه هایشان بیرون آورد و روانه پارک ها کرد.،ایسنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 344

به "مرکل نگران خروج بی مورد مردم از خانه هایشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل نگران خروج بی مورد مردم از خانه هایشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید