تور ایتالیا ارزان: طلای کومیته تیمی به ایتالیا رسید، ژاپن در مجموع قهرمان شد

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات که با حضور 983 کاراته کا از 105 کشور سه شنبه 25 آبان ماه به میزبانی امارات در سالن حمدان شهر دبی شروع شده بود یکشنبه شب با قهرمانی ژاپنی ها به انتها رسید. کاراته کاهای ژاپنی در مجموع مردان و زنان، کومیته و کاتا با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و دو برنر بالاتر از کلیه کشورها قهرمان شدند.

تور ایتالیا ارزان: طلای کومیته تیمی به ایتالیا رسید، ژاپن در مجموع قهرمان شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

مصر با سه طلا، دو نقره و سه برنز نایب قهرمان شد و اسپانیا با دو طلا و سه نقره در جای سوم ایستاد. ایتالیا با یک طلا، سه نقره و 5 برنز، فرانسه با یک طلا، یک نقره و دو برنز، صربستان با یک طلا و یک نقره، آذربایجان با یک طلا و دو برنز، برزیل، ازبکستان و گرجستان هم با یک طلا عناوین بعدی را کسب کردند.

روز پایانی این دوره از مسابقات به رقابتهای پاراکاراته و فینال تیمی کاتا و کومیته اختصاص داشت که مصری ها با کسب سه مدال طلا در صدر جدول مدال های رقابت های دنیای پاراکاراته قرار گرفتند. سلما علاالدین، ابراهیم و عبدالعزیز ابوئل از مصر و ایزابل فرناندز از اسپانیا یکبار دیگر در این بخش به نشان طلای دنیا دست پیدا کردند.

در کاتای تیمی ژاپنی ها در هر دو بخش مردان و زنان با رجحان مقابل اسپانیا به نشان طلای این بخش دست پیدا کردند. هر دو تیم سه سال قبل در مسابقات دنیای 2018 ماردید هم به ملاقات پایانی راه یافته بودند که بازهم این مردان دیار آفتاب تابان بودند که رقیب را شکست داده و قهرمان شدند.

در بخش کومیته و در گروه زنان مصری ها با راهنمایی فریال عبدالعزیز قهرمان المپیک، مدافع قهرمان یعنی فرانسه را با نتیجه 2-1 شکست داد.

در فینال کومیته مردان، ایتالیا با نتیجه 3 بر صفر صربستان را شکست داد. تیم ایتالیایی در سه مبارزه متوالی به پیروزی دست یافت و عنوان نخست را کسب کرد.

دوره بعدی بزرگترین رویداد کاراته در بوداپست (مجارستان) در سال 2023 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1374

به "تور ایتالیا ارزان: طلای کومیته تیمی به ایتالیا رسید، ژاپن در مجموع قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: طلای کومیته تیمی به ایتالیا رسید، ژاپن در مجموع قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید