شیائومی به زودی از پوکو X4 و X4 NFC رونمایی می نماید

به گزارش جملات زیبا، پوکو که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی محسوب می گردد از چندین گوشی سری X3 مانند پوکو X3، X3 پرو، X3 GT و X3 NFC رونمایی نموده است. حالا بر اساس یک گزارش نو، به نظر می رسد گوشی های پوکو X4 و X4 NFC هم به زودی از راه می رسند.

شیائومی به زودی از پوکو X4 و X4 NFC رونمایی می نماید

در اسناد مربوط به IMEI دو گوشی شیائومی با شماره مدل 2201116PI و 2201116PG به چشم می خورند. اگرچه در این اسناد به مشخصات گوشی ها اشاره ای نشده، ولی عرضه آن ها به عنوان گوشی های پوکو تأیید شده است. باید خاطرنشان کنیم ردمی نوت 11 5G چندین ماه قبل راهی بازار چین شد و مدتی بعد تحت عنوان پوکو M4 پرو به دست کاربران دیگر کشورها رسید. حالا به نظر می رسد دو گوشی پوکو X4 و X4 NFC هم همان ردمی نوت 11 پرو 5G هستند که حالا با نامی تازه معرفی خواهند شد.

بر اساس شواهد موجود، پوکو X4 فقط راهی بازار هند می گردد و کاربران ساکن سایر کشورها می توانند پوکو X4 NFC را بخرند. با توجه به اینکه این گوشی ها همان ردمی نوت 11 پرو 5G محسوب می شوند، با خیال راحت می توانیم به مشخصات آن ها بپردازیم. این دو گوشی به احتمال زیاد از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2400 و رفرش ریت 120 هرتز بهره می برند.

قلب تپنده آن ها چیپست 6 نانومتری Dimensity 920 مدیاتک خواهد بود و در کنار آن تا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی انجام وظیفه می نماید. برای دوربین ها هم باید انتظار بهره گیری از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی را داشته باشیم.

کاربران برای ثبت عکس های سلفی می توانند از دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی استفاده نمایند و انرژی این دو گوشی هم از طرف باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 67 واتی تأمین خواهد شد. البته با توجه به نسل قبلی این دو گوشی، احتمالا شیائومی از دو باتری متفاوت برای آن ها استفاده خواهد نمود.

برای آشنایی بیشتر با برند پوکو باید بگوییم که در سال 2018 تأسیس شده و پوکو F1 اولین گوشی این برند محسوب می گردد. اما تا دو سال خبری از گوشی های تازه پوکو نبود تا اینکه در سال 2020 به عنوان یک شرکت مستقل نام خود را ثبت کرد. با وجود اینکه پوکو از نظر ظاهری یک شرکت مستقل به شمار میرود، اما بسیاری از گوشی های این شرکت در حقیقت همان گوشی های ردمی هستند که با نامی تازه و طراحی نسبتا متفاوت به دست کاربران می رسند.

سری پوکو F مهم ترین گوشی های این شرکت محسوب می شوند و در کنار آن باید به سری پوکو X و پوکو M هم اشاره کنیم که به لطف داشتن ویژگی های مجذوب کننده و قیمت بسیار مناسب، در بعضی کشورها با استقبال گسترده ای روبه رو شده اند.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1394

به "شیائومی به زودی از پوکو X4 و X4 NFC رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی به زودی از پوکو X4 و X4 NFC رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید