شکایت کاربران از تین خط در نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا ، این مشکل به آخرین به روزرسانی ربط دارد؟

به گزارش جملات زیبا، کاربران گلکسی اس 21 اولترای سامسونگ (Samsung Galaxy S21 Ultra) گزارش می نمایند که پس از به روزرسانی مه 23، نمایشگر دچار مشکلاتی شده است.

شکایت کاربران از تین خط در نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا ، این مشکل به آخرین به روزرسانی ربط دارد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزموچاینا، سری گلکسی اس 21 سامسونگ که به علت مشخصات، ویژگی ها و قابلیت های چشمگیر دوربینش شناخته می گردد، از زمان عرضه در سال 2021 با چالش هایی روبرو شده است. کاربران نگرانی هایی را در خصوص ویژگی های دوربین، کیفیت تصویر و مسائل سخت افزاری گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 اولترا مطرح نموده اند.

آخرین به روزرسانی در می 2023 برای گلکسی اس 21 اولترا با هدف ارائه بهبودها و پیشرفت ها منتشر شد. با این حال، اکنون کاربران پس از نصب این به روزرسانی مشکل نمایشگر را گزارش نموده اند.

کاربری خاطرنشان کرد که یک خط صورتی در صفحه نمایشگر موبایلش ظاهر شده و خدمات پس از فروش سامسونگ به او توصیه کرد صفحه نمایش را عوض کند، اما هزینه جایگزینی 376 دلار اعلام شد که هزینه قابل توجهی است. چندین کاربر در بخش نظرات پست شکایت اظهار کردند که حدود 80 درصد از کاربران با مسائل مشابهی در صفحه نمایشگر روبرو شده اند. این نشان دهنده یک مشکل احتمالی نرم افزاری یا سخت افزاری مرتبط با این دستگاه ها است.

مشکل صفحه نمایش Samsung Galaxy S21 Ultra

این اولین بار نیست که چنین شکایت هایی مطرح می گردد. پیش از این، کاربران گلکسی اس 21 اولترا ظاهر شدن خطوط عمودی سبز رنگ را در پی به روزرسانی نرم افزاری گزارش نموده بودند. این مسائل تکراری احتمال ارتباط بین به روزرسانی نرم افزار و رخ دادن خطوط صورتی یا سبز روی نمایشگر را مطرح می نماید.

در گذشته کاربران سری S20 هم با مسائلی از این دست روبرو بودند. پس از شکایات متعدد، سامسونگ تعویض رایگان صفحه نمایش را به کاربران خسارت دیده ارائه داد. این احتمال وجود دارد که این شرکت بار دیگر رسیدگی به شکایات مربوط به گلکسی اس 21 اولترا را در اولویت قرار دهد و راه حل هایی نظیر جایگزینی رایگان صفحه نمایش را مطرح کند.

  • سود عجیب ترکیه از آیفون | دولت از اپل بیشتر عایدی کسب کرد!

به طور کلی، مسائلگزارش شده در گلکسی اس 21 اولترا پس از به روزرسانی می 2023، احتیاج سامسونگ را به آنالیز و حل این مسائل برای اطمینان از تجربه کاربری رضایت بخش نشان می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1740

به "شکایت کاربران از تین خط در نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا ، این مشکل به آخرین به روزرسانی ربط دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت کاربران از تین خط در نمایشگر گلکسی اس 21 اولترا ، این مشکل به آخرین به روزرسانی ربط دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید