شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه اتصال نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی باشد

به گزارش جملات زیبا، مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می تواند با ایجاد خلاقیت در برگزاری مراسم و مناسبت ها، نسل جوان را با آرمان های انقلاب اسلامی مانوس تر کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه اتصال نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی باشد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش از ، آینه دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: این شورای با هدف هماهنگی و انسجام برای فعالیت های تبلیغی بین دستگاه ها و مراکز تبلیغی به وجود آمده است.

او با بیان اینکه هدف متعالی و بلند مدت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبیین و عملی شدن آرمان های انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: برای انسجام و همچنین ختم کلام در تمامی تصمیم گیری های تبلیغی که عموما جنبه فیزیکی و حضور عموم دارد وجود چنین شورایی ضروریی است.

آینه دار حماسه 9 دی 88 را نقطه عطف فعالیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و گفت: در آن موقع شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانست تمامی مردم و دستگاه ها و دولت را در تحقق یک حرکت خودجوش مردمی در کمترین زمان ممکن هماهنگ کند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر پایه های نظام را مردم و سپس مسئولان ببینیم این شورا می تواند با تصمیمات اساسی خود این 2 پایه را با برنامه های خاص و خلاقیت های موثر به یکدیگر نزدیک کند، گفت: هر قدر ملت و مسئولان به هم نزدیک تر شوند تحکیم وحدت بهتر رخ می دهد.

  • محقق شدن نیمی از تعهدات برای محرومیت زدایی در خراسان جنوبی

او با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید رویکرد خود را گسترده تر کند، اضافه کرد: این شورا صرفا از رویکرد هماهنگی در مقاطع خاص به رویکرد تعامل بیشتر و همه جانبه برای تمامی لحظات و زمان ها بین دستگاه های مختلف بپردازد در این صورت می تواند از مقطعی بودن مراسمات جلوگیری و جنبه های مختلف آرمان های انقلاب را با ظرفیت هماهنگی که دارد پیگیری کند و در به ثمر رسیدن آن موثر واقع گردد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: امروز شورای هماهنگی در واقع هماهنگی جبهه ای را برعهده دارد که اگر این جبهه را صرفا چند مراسم عمومی ببینند قطعا از دیگر بخش هایی که دشمن حمله می نماید غافل خواهد ماند و اگر گستردگی هجوم دشمن را بیشتر درک کند قطعا از این ویژگی خاص بودنش در این برهه از زمان که همان حضورش در خط مقدم جنگ امروز است بهتر استفاده خواهد نمود.

آینه دار با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید آسیب شناسی را در زمینه های مختلف انجام دهد، گفت: با توجه به اینکه همواره جوانان هستند که نماد های کشور را تقویت می نمایند امروزه ما باید مراسم های مختلف در عین حفظ هویت و آرمان های انقلاب در راستای تفکرات دهه شصتی ها و هفتادی ها و هشتادی ها برگزار کنیم.

صداوسیما از اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

انتهای پیغام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 621

به "شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه اتصال نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حلقه اتصال نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید