رونمایی از نخستین خرید خارجی سپاهان

به گزارش جملات زیبا، وینگر 26 ساله استرالیایی-بروندایی تبار با قراردادی 2 ساله و به عنوان سهمیه آسیایی به جمع طلایی پوشان اصفهانی اضافه شد.

رونمایی از نخستین خرید خارجی سپاهان

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان به درخواست ژوزه مورایس سرمربی این تیم برای به خدمت گرفتن الویس کامسوبا وینگر 26 ساله استرالیایی در هفته گذشته مذاکراتی با این بازیکن انجام داده بودند.

پس از برپایی اردوی تدارکاتی سپاهان در ترکیه کامسوبا با حضور در این اردو، پس از گذراندن تست های پزشکی باشگاه و با انجام مذاکرات نهایی، قراردادی به مدت 2 سال با سپاهان به امضا رساند.

این بازیکن 26 ساله سابقه حضور در تیم های آوندل اف سی، ملبورن ویکتوری و سیدنی اف سی استرالیا را در کارنامه دارد.

وی در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2022-2021 با پیراهن سیدنی اف سی به میدان رفته است.

نکته قابل توجه در مورد کامسوبا اینکه این بازیکن با وجود اینکه متولد کشور بوروندی است پاسپورت استرالیایی دارد و در واقع سهمیه آسیایی سپاهان را پر می کند و آن ها همچنان می توانند برای جذب سه بازیکن خارجی دیگر از هر ملیتی که مورایس بخواهد اقدام کنند.

کامسوبای 27 ساله که در کشور استرالیا فوتبالش را در سال 2012 به صورت رسمی آغاز کرده طی سال های اخیر در ملبورن ویکتوری و اف سی سیدنی به میدان رفته است. او که طی سال های 2019 تا 2012 در ملبورن ویکتوری عضویت داشته طی 61 مسابقه پیروز به ثبت 6 گل شده و اف سیدنی هم در 17 مسابقه پیروز به 3 مرتبه گلزنی شده است. البته که آمار گلزنی او در تیم های قبلی اش نظیر اف آوندیل و آدلاید رایدرز نیز قابل توجه است. او در لیگ قهرمانان آسیا فصل 2022-2021 با پیراهن سیدنی اف سی به میدان رفته است.

با خرید کامسوبا یکی از بزرگترین نیاز های مورایس برای شکل دادن به سپاهان رفع شد و این بازیکن با حضور در پست وینگر چپ می تواند مکمل خوبی برای محمدرضا حسینی در پست وینگر راست و همینطور شهریار مغانلو در پست مهاجم هدف باشد.

با خرید این بازیکن البته باید همچنان در انتظار معرفی شدن سه بازیکن خارجی دیگر باشیم که در پست هافبک میانی، دفاع وسط، مدافع راست یا مهاجم هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1589

به "رونمایی از نخستین خرید خارجی سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نخستین خرید خارجی سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید