رقابت یوونتوس با بایرن مونیخ برای درآوردن سانچس از چنگ آرسنال

به گزارش جملات زیبا، آخرین گزارش رسانه های اروپایی از احتمال آزاد گذاشته شدن مهاجم شیلیایی آرسنال برای ترک این تیم و رقابت قهرمانان آلمان و ایتالیا برای جذب وی حکایت دارد.

رقابت یوونتوس با بایرن مونیخ برای درآوردن سانچس از چنگ آرسنال

به گزارش خبرنگاران، الکسیس سانچس، مهاجم تیم فوتبال آرسنال که اخیراً نیز از شرایطش در این تیم ابراز نارضایتی نموده، ممکن است که در انتها فصل جاری از توپچی ها جدا گردد و به یکی از دو مشتری پروپا قرصش، یوونتوس یا بایرن مونیخ ملحق گردد.

یوونتوس از پنج سال پیش زمانی که سانچس برای اودینزه توپ می زد در کوشش بوده است تا این بازیکن ملی پوش را به خدمت بگیرد و سال 2014 نیز زمانی که بارسلونا او را به آرسنال فروخت یک بار دیگر شانس خود را برای جدب وی امتحان کرد که پیروز نبود. به نظر می رسد که بانوی پیر سال جاری می خواهد یک بار دیگر برای خرید سانچس اقدام کند و احتمال رخ دادن این اتفاق بیشتر هم خواهد شد اگر رئال مادرید تصمیم بگیرد از بندی که در قراردادش با یوونتوس برای فروش آلوارو موراتا گنجاند، استفاده کند و این مهاجم اسپانیایی را با پرداخت 30 میلیون یورو به بیانکونری به سانتیاگو برنابئو برگرداند.

در همین حال نشریات میرر و تلگراف انگلیس ادعا نموده اند که آرسنال برای تعیین شدن تکلیف سانچس، طی چند روز آینده با او وارد مذاکره می گردد تا از برنامه اش برای متعهد ماندن به باشگاه آگاه گردد. واکنش تند اخیر سانچس به تعویض شدنش در بازی آرسنال برابر نوریچ سیتی که بلافاصله پس از خروج از میدان استادیوم امارات را ترک کرد، نشانه ای از نارضایتی او از شرایطش و اختلاف او با آرسن ونگر قلمداد شده است و به همین دلیل بعید نیست که این بازیکن 27 ساله، راه خروج از آرسنال را در پیش بگیرد. سری A برای سانچس مقصد خوبی محسوب می گردد، چرا که او در دوران حضورش در اودینزه به اندازه کافی از شرایط این لیگ شناخت و تجربه کسب نموده است.

در همین حال باواریایی ها هم شرایط سانچس را زیر نظر گرفته اند و محتمل است که به محض آگاه شدن از عدم تمایل این بازیکن شیلیایی برای ماندن در استادیوم امارات برای خرید او دست به کار شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 155

به "رقابت یوونتوس با بایرن مونیخ برای درآوردن سانچس از چنگ آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت یوونتوس با بایرن مونیخ برای درآوردن سانچس از چنگ آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید