دستیابی ایران خودرو به دانش طراحی پلتفرم ECU

به گزارش جملات زیبا، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر طرح داخلی سازی ECU و EMS از دستیابی ایران خودرو به دانش طراحی پلتفرم داخلی سازی قطعات مجموعه مدیریت هوشمند موتور (EMS) اطلاع داد.

دستیابی ایران خودرو به دانش طراحی پلتفرم ECU

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از گروه صنعتی ایران خودرو (ایکوپرس) , آقای امیرحسین پریور گفت: در راستای توسعه و ارتقای محصولات ایران خودرو، طرح توسعه ECU و داخلی سازی قطعات مجموعه مدیریت هوشمند موتور (EMS) به عنوان زیرمجموعه طرح کلان توسعه برق و الکترونیک محصولات ایران خودرو، در شرکت ایپکو کلید خورد.

پریور با بیان این که +EF7NA نخستین موتوری خواهد بود که به ECU داخلی مجهز می گردد، افزود: عمده ترین هدف این طرح، دستیابی گروه صنعتی ایران خودرو به مجموعه ای از سخت افزار و نرم افزار ECU است که بتواند احتیاجمندی مشتریان را برآورده نموده و مالکیت معنوی آن نیز متعلق به ایران خودرو باشد.

وی افزود: با تحقق این طرح، امکان ایجاد تغییرات مورد احتیاج در نرم افزار و سخت افزار بر اساس احتیاجمندی های محصولات جدید فراهم می گردد. از سوی دیگر، یکسان سازی و داخلی سازی قطعات و مجموعه ها در محصولات مختلف سبب کاهش هزینه فراوری و مانع خروج ارز از کشور خواهد شد.

پریور هدف از انجام این طرح را دستیابی به دانش طراحی پلتفرم ECU در حوزه سخت افزار، نرم افزار پایه و نرم افزار کاربردی دانست تا گروه صنعتی ایران خودرو بتواند در محصولات و قوای محرکه مختلف از آن استفاده کند.

به گفته وی، در حال حاضر طراحی سخت افزاری و نرم افزاری پلتفرم ECU به نحوی انجام می گردد که احتیاجمندی های موتور های موجود در نقشه راه قوای محرکه ایران خودرو برآورده گردد.

پریور، با بیان این که محصول این طرح از پاییز 1401 بر روی موتور +EF7NA استفاده می گردد، افزود: پس از آن بلافاصله این قطعه بر روی دیگر محصولات ایران خودرو قرار خواهد گرفت.

مدیر طرح داخلی سازی ECU و EMS توضیح داد: در این طرح علاوه بر داخلی سازی ECU، یکسان سازی و داخلی سازی قطعات سامانه هوشمند موتور نیز در حال اجرا است. برای این منظور قرارداد هایی با شرکت های دانش بنیان بسته شده و نمونه های آزمایشی قطعات در راستا صحه گذاری قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1052

به "دستیابی ایران خودرو به دانش طراحی پلتفرم ECU" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیابی ایران خودرو به دانش طراحی پلتفرم ECU"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید