خبرنگاران تساوی بدون گل فولاد و السد در نیمه نخست

به گزارش جملات زیبا، تهران- خبرنگاران- نیمه نخست ملاقات برگشت فولاد خوزستان و السد قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

خبرنگاران تساوی بدون گل فولاد و السد در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، ملاقات حساس فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) از ساعت 22:30 در استادیوم پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض شروع شد. هر دو تیم برای صعود از گروه احتیاج زیادی به سه متیاز این ملاقات دارند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

در دقیقه 20 درحالیکه الهیدوس از سمت راست قصد داشت توپ را به سمت چپ ببرد، ارسال تند و سریع او به پای آبشک که چند متر پشت محوطه جریمه حضور داشت، برخورد کرد و توپ به شکل بسیار خطرناک و عجیبی با فاصله ای اندک از کنار دروازه فروزان راهی کرنر شد.

در دقیقه 26 ارسال پاتوسی به محوطه جریمه با استپ سینه زیبای احمدزاده روبرو شد که او توپ را برای انصاری کاشت و این بازیکن پس یک حرکت در عمق توپش را به تور کنار دروازه کوبید. دقیقه 27 ارسال کازورلا از سمت راست به درون محوطه جریمه به صورت ناخواسته در 6 قدم به انصاری برخورد کرد و فروزان در حالیکه روی زمین افتاده بود، توپ را روی خط نگه داشت که بغداد بونجاح چند بار قصد داشت توپی که در دستان فروزان آرام گرفته بود را وارد دروازه کند که پیروز نشد و بازی نیز برای لحظاتی به دلیل این حرکت بونجاح به درگیری کوچکی کشیده شد که داور خطای این مهاجم الجزایری را گرفت.

در دقیقه 33 توپ گیری زیبای پاتوسی و پاس رو به بیرون او، در پشت محوطه جریمه به زبیر نیک نفس رسید و این بازیکن در شرایطی ایده آل، ضربه اش را به بدترین شکل ممکن به بالای دروازه فرستاد.

جواد نکونام با نفرات زیر به مصاف السد رفت:

محسن فروزان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، زبیر نیک نفس، آیاندا پاتوسی، فرشاد احمدزاده، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

ژاوی هرناندز سرمربی سرشناس السد نیز نفرات زیر را برای این بازی به میدان فرستاد:

مشعل برشم،پدرو میگوئل، عبدالکریم حسن، طارق سلمان، محمد وعد، نام تای هی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح،گیلرمه، بوعلام خوخی و سانتی کازورلا

در دیگر ملاقات همزمان گروه چهارم تیم های النصر عربستان و الوحدات اردن به مصاف یکدیگر رفتند که در سرانجام نیمه نخست تیم الوحدات توانسته نماینده عربستان را با یک گل شکست دهد.

در جدول رده بندی این گروه النصر با 8، السد با 7، فولاد با 5 و الوحدات با 1 امتیاز در رده اول تا چهارم قرار گرفته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1084

به "خبرنگاران تساوی بدون گل فولاد و السد در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تساوی بدون گل فولاد و السد در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید