حکم کمیته انضباطی علیه مهدی قائدی اعلام شد ، تبعات سنگین برای رفتار زشت دانشگر و مصاحبه امید نورافکن

به گزارش جملات زیبا، مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران و مدافع سپاهان اصفهان با محکومیت از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روبرو شدند.

حکم کمیته انضباطی علیه مهدی قائدی اعلام شد ، تبعات سنگین برای رفتار زشت دانشگر و مصاحبه امید نورافکن

به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای انضباطی به توضیح زیر است:

باتوجه به نشر اکاذیب از سوی مهدی قائدی بازیکن استقلال تهران به وسیله مصاحبه بعد از بازی با نساجی مازندران و بیان مطالبی در مورد داوری، وفق مقررات به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (قابل تجدیدنظرخواهی).

محمد دانشگر بازیکن سپاهان اقدام به ارتکاب رفتار غیرورزشی در ملاقات با آلومینیوم اراک نموده است که طبق مقررات وی به مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و دو جلسه محرومیت (که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می گردد) از همراهی تیم خود از کلیه مسابقات محکوم شد (محرومیت قابل اجرا و تجدیدنظرخواهی است).

امید نورافکن بازیکن تیم سپاهان به علت نشر اکاذیب به وسیله مصاحبه با خبرگزاری ها پس از بازی مقابل پرسپولیس، طبق مقررات انضباطی به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد (رأی قابل تجدیدنظرخواهی است).

محمد حسینی و مجتبی سرآسیایی، بازیکن و مربی تیم گل گهر به علت نشر اکاذیب و توهین آمیز و کذب علیه داور مسابقه که تخلفات انتسابی ایشان محرز و مسلم تشخیص داده شد. محمد حسینی به پرداخت پانصد میلیون ریال و مجتبی سرآسیایی به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود که یک جلسه آن به مدت شش ماه تعلیق می گردد و پرداخت ششصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. (رأی صادره قابل اجرا و تجدیدنظرخواهی)

کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با افترا و نشر اکاذیب نسبت به جامعه داوری در مصاحبه پس از بازی مقابل سایپا اقدام مرتکلب تخلف شده است که با توجه به دفاعیات وی در جلسه انضباطی، تخلف وی محرز تشخیص داده است و به سه ماه محرومیت از حضور در استادیوم فوتبال کشور و همراهی تیم خود و نیز پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. (رأی صادره از جهت محرومیت قابل اجرا و تجدیدنظرخواهی).

ادسون تاوارس سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به علت نشر اکاذیب علیه داور به وسیله مصاحبه با خبرگزاری های رسمی پس از مسابقه مقابل تیم مس رفسنجان، به پرداخت مبلغ پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (قابل تجدیدنظرخواهی).

ملاقات تیم های طرفدار تهران و مس رفسنجان برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه تیم طرفدار تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت تعلیقی از حضور در کلیه استادیوم های فوتبال به مدت 6 ماه محروم شد و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.(رای در مورد محرومیت قطعی و در مورد جریمه نقدی قابل تجدید نظر است)

تیم طرفدار تهران به علت داشتن 7 بازیکن اخطاری باید 280 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1704

به "حکم کمیته انضباطی علیه مهدی قائدی اعلام شد ، تبعات سنگین برای رفتار زشت دانشگر و مصاحبه امید نورافکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم کمیته انضباطی علیه مهدی قائدی اعلام شد ، تبعات سنگین برای رفتار زشت دانشگر و مصاحبه امید نورافکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید