تغییر قیمت مواد اولیه وارداتی طی هفته گذشته در چین چگونه بوده است؟

به گزارش جملات زیبا، در ادامه تغییر قیمت های جهانی، هفته گذشته هم شاهد کاهش قیمت های جهانی بودیم و در این بین استان ووهان چین پیشرو می باشد.

تغییر قیمت مواد اولیه وارداتی طی هفته گذشته در چین چگونه بوده است؟

به گزارش خبرنگاران بنابر اعلام برند کانگورو، پیش بینی می گردد بعضی از مواد اولیه شیمیایی مانند رزین اپوکسی، بوتیلن گلیکول و سایر مواد اولیه شیمیایی در آینده ای نه چندان دور شاهد افزایش قیمت خواهند بود.

با توجه به تجزیه و تحلیل فرایند بازار، چند ماده اولیه وجود دارد که اخیراً قیمت آنها کاهش یافته باشد.

نئوپنتیل گلایکول:

نئوپنتیل گلایکول نسبت به هفته گذشته 2200 یوان / تن کاهش یافته است.

ایزوبوتیرالدئید:

ایزوبوتیرالدئید از هفته گذشته 5400 یوان / تن کاهش یافت.

رزین اپوکسی:

قیمت رزین اپوکسی که برای سال های طولانی در اوج بوده است، و بعلاوه افزایش های طولانی مدت را تجربه نموده بود، در طی یک ماه اخیر شاهد کاهش قیمت بیش از 6000 یوان در هر تن بوده است، ولی پیش بینی می گردد که این کاهش قیمت ها ادامه دار نباشد و به زودی شاهد افزایش قیمت این ماده شیمیایی باشیم.

استون:

قیمت جهانی استون از ابتدای ماه 2525 یوان / تن (30.61٪) کاهش داشت. انتظار می رود قیمت مذاکره شده در بازار چین شرقی 5700-5800 یوان / تن باشد.

ماده اولیه MDI:

قیمت های ذکر شده محصولات MDI در ماه آپریل، می و ژوئن به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است. قیمت های ذکر شده در بازار توزیع MDI پلیمر 8400 یوان بر تن کاهش یافته است. بازار فروش مستقیم قیمت فهرست 8،400 RMB بر تن کاهش یافته و قیمت MDI خالص 6200 RMB / تن کاهش یافته است.

قابل ذکر است که قیمت مواد اولیه شیمیایی در بازار قابل پیش بینی نیست، و ممکن است این کاهش قیمت ها ادامه دار باشد. ولی تحلیل گران مواد شیمیایی پیش بینی می نمایند که ممکن در ماه نو میلادی (ژوئن) شاهد افزایش قیمت مواد اولیه شیمیایی باشیم.

شرکت علمی سازان پاسارگاد با برند کانگورو، تامین نماینده مواد اولیه شیمیایی به صورت پروفرمایی و بر اساس سفارش مشتری می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با همکاران ما در شرکت تماس حاصل نمائید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1209

به "تغییر قیمت مواد اولیه وارداتی طی هفته گذشته در چین چگونه بوده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر قیمت مواد اولیه وارداتی طی هفته گذشته در چین چگونه بوده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید