بنیاد کرامت رضوی حامی کشاورزان روستا های سیستان و بلوچستان ، امضای تفاهم نامه با جهاد کشاورزی برای حفر 50 حلقه چاه آب

به گزارش جملات زیبا، بنیاد کرامت رضوی و سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان با هدف تأمین آب کشاورزی و بهبود معیشت مردم روستا های این استان محروم، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

بنیاد کرامت رضوی حامی کشاورزان روستا های سیستان و بلوچستان ، امضای تفاهم نامه با جهاد کشاورزی برای حفر 50 حلقه چاه آب

خبرنگاران زاهدان - براساس این تفاهم نامه که به وسیله محمدحسین استاد آقا، مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی و محمدعلی نیکبخت، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان به امضاء رسید، 50 حلقه چاهک در روستا های استان سیستان و بلوچستان حفر خواهد شد که خروجی آن تأمین آب کشاورزی برای 50 هکتار زمین های مستعد و بهبود معیشت افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی روستا های منطقه سیستان خواهد بود.

طبق این تفاهم نامه، بنیاد کرامت رضوی مبلغ 200 میلیون ریال به ازای هر حلقه چاهک و در مجموع 10 میلیارد ریال اعتبار برای حفر 50 چاهک تأمین خواهد نمود و این کار پس از جانمایی و معین موقعیت جغرافیایی چاه ها به وسیله سازمان جهاد کشاورزی و طی شدن فرایند اداری و جذب پیمانکار از سوی این سازمان، انجام خواهد شد.

اجرا و نظارت بر پیشرفت پروژه بر اساس ضوابط فنی مهندسی و رعایت برنامه زمان بندی توافق شده نیز از دیگر تعهدات سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در این تفاهم نامه است.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1460

به "بنیاد کرامت رضوی حامی کشاورزان روستا های سیستان و بلوچستان ، امضای تفاهم نامه با جهاد کشاورزی برای حفر 50 حلقه چاه آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیاد کرامت رضوی حامی کشاورزان روستا های سیستان و بلوچستان ، امضای تفاهم نامه با جهاد کشاورزی برای حفر 50 حلقه چاه آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید