بعد از ظهر آدینه زمان مناسبی برای بازگشت از سفر نیست

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا) - معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت هموطنان بهتر است بعدازظهر آدینه را برای بازگشت انتخاب ننمایند و برگشت خود به استان تهران را به روزهای آینده موکول نمایند.

بعد از ظهر آدینه زمان مناسبی برای بازگشت از سفر نیست

از سفر با تور پاتایا برای عید نوروز لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار سایت راهور، سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: باتوجه به اعلام قبلی پلیس هدایت و رانندگی ناجا در مورد عدم مسافرت غیرضرور در شرایط کرونایی فعلی، متاسفانه شاهد حجم ترافیک سنگین در جاده ها خصوصا جاده های شمالی کشور هستیم.

سرهنگ جهانی اضافه نمود: باتوجه به اینکه پلیس راهور ناجا قصد یکطرفه کردن جاده ها را ندارد، بنابراین به طور طبیعی ترافیک سنگینی را باتوجه به شرایط بارندگی در استان های شمالی در راستا بازگشت هموطنان خواهیم داشت.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: به جهت اینکه هموطنان ساعتها در ترافیک محورهای شمالی نمانند، بهتر است بعدازظهر امروز را برای بازگشت انتخاب ننمایند و برگشت خود به استان های البرز و تهران را به روزهای آینده موکول نمایند.

وی در انتها از همه رانندگان وسایل نقلیه درخواست کرد که در هنگام بازگشت، تمامی قوانین هدایت و رانندگی را رعایت نمایند و خدای ناکرده با بی صبری موجبات حوادث ناگوار را برای خود و دیگران رقم نزنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 723

به "بعد از ظهر آدینه زمان مناسبی برای بازگشت از سفر نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از ظهر آدینه زمان مناسبی برای بازگشت از سفر نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید