بازسازی و دکوراسیون لوکس

به گزارش جملات زیبا، در این پروژه ساختمان متروکه ای است که در گذشت زمان ساختمان به عنوان خرابه ایی هیچ عملکری نداشته است تا اینکه کارفرما تصمیم میگرد به جای تخریب کل ساختمان آغاز به باسازی و نوسازی آن کند . که همانطور در تصویر آن مشاهده میشود میتوان به راحتی به قدیمی بودن و کهنسالی بودن منزل پی برد.

بازسازی و دکوراسیون لوکس

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

همینطور که در تصویر مشاهده میکنید بعد از عملیات باسازی و تعمیرات به بخش طراحی داخلی و دکوراسیون میرسیم که در فضای نشیمن و پذیرای این مکان بیشتر از سبک نیمهه کلاسیک و مدرن کار شده است بر روی دیوار ها از رنگ روشن استفاده شده که فضا را ازز آن چیزی که هست بزرگتر نشان دهد و با تغییر رنگی که در پشت تلوزیون وجود دارد خواستند که تمرکز نمایند و روحی به رنگ سفید دیوارها داده گردد و خانه را ا زحالت صلب خارج کند و با نور پردازی که صورت گرفته و چوب هایی که در سقف راهرو قرار گرفته حس گرما و صمیمیت را به فضای داخلی میدهد . با گذاشتن کنسولی در پشت مبلمان فضای نشیمن را خصوصی تر جلوه داده است که طرف دیگر بخش پذیرایی قرار گرفته است .

در طراحی د اخلی اتاق خواب بر طبق سلیقه کارفرما که خواهان این بودند فضای نشیمن خصوصی در فضای خواب خود داشته باشند با گذاشتن پارتشین چوبی با طرح سنتی فضای خواب را جداسازی نموده است که در طرف دیوار اتاق خواب از پرده های کلاسیک استقاده شده و در طرف دیگر از پرده ای مدرن که با این کاربه جز جداسازی فضای نشیمن با خواب باعث تنوع خاصی به اتاق خواب داده شده است .

این بنا، دو اتاق خواب داشته که هر کدام دارای مستر جداگانه است و سرویس مجزایی در طبقه اول برای مهمان ها تعبیه شده است .

جهت بازدید و مشاوره با کارشناسان شرکت معماری هیرادانا تماس بگیرید

09125754921 - 44274146

از پروژه های طراحی نما و دکوراسیون لوکس و بازسازی و دکوراسیون شرکت معماری هیرادانا دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 369

به "بازسازی و دکوراسیون لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و دکوراسیون لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید