اطلاعیه فدراسیون والیبال درباره نحوه حضور اصحاب رسانه

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، با توجه به محدودیت های مصوب شده در ستاد ملی مقابله با کرونا، اصحاب رسانه و عکاسان، تنها درصورت داشتن کارت پوشش خبری وزارت ورزش و جوانان، مجاز به حضور در سالن مسابقات برای پوشش خبری لیگ های والیبال هستند.

اطلاعیه فدراسیون والیبال درباره نحوه حضور اصحاب رسانه

از سوی دیگر با عنایت به پروتکل اولیه و غیررسمی اجرایی ـ بهداشتی تمرینات و مسابقات که به تایید ستاد ملی مقابله با کرونا نیز رسیده است، اصحاب رسانه و عکاسان برای پوشش خبری رقابت ها، ملزم به رعایت بندهای تدوین شده در بخش ویژه خبرنگاران این پروتکل هستند:

1- برگزاری نشست خبری و یا انجام مصاحبه در محل مشخص شده برای رسانه ها، با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی مجاز، امکان پذیر است.

2- حضور خبرنگاران و عکاس ها (تعداد محدود) در سالن، منوط به داشتن ماسک و دستکش است.

3- ورود کادر صداوسیما، با داشتن دستکش و ماسک امکان پذیر است.

روابط عمومی باشگاه ها نیز برای پوشش خبری مسابقات تیم خود، باید در نامه ای به امضای مدیرعامل باشگاه، نام دو نفر از عوامل خود را به کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال معرفی نمایند تا کارت ویژه در قالب اعضای تیم برای آنان صادر گردد.

لیگ برتر والیبال مردان ایران از فردا چهارشنبه آغاز می گردد و رقابت تیم ها در دیگر لیگ ها شامل لیگ دسته یک مردان، لیگ برتر و دسته یک بانوان به تدریج از مهرماه امسال به بعد آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 684

به "اطلاعیه فدراسیون والیبال درباره نحوه حضور اصحاب رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه فدراسیون والیبال درباره نحوه حضور اصحاب رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید