احتمال حضور توبی مگوایر در مرد عنکبوتی 4

به گزارش جملات زیبا، سم ریمی گفت احتمال حضور توبی مگوایر در مرد عنکبوتی 4 وجود دارد. همکاری این دو نفر در سه گانه مرد عنکبوتی در دهه 2000 میلادی منظره فیلم های ابرقهرمانی را برای همواره تغییر داد. فروش این فیلم ها در باکس آفیس بسیار پیروز بود و از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.

احتمال حضور توبی مگوایر در مرد عنکبوتی 4

چهارمین فیلم مرد عنکبوتی در دست توسعه بود و طبق برنامه این فیلم باید درتاریخ 6 می سال 2011 اکران می شد. اما سونی اعلام نمود که این پروژه کنسل شده و به جای آن فرنچایز سینمایی مرد عنکبوتی با فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز در سال 2012 ریبوت خواهد شد.

از آنجا که فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست قرار است داستانی مربوط به مولتی ورس یا چند جهانی داشته باشد، بسیاری از افراد بر این باور هستند اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در این فیلم در کنار تام هالند حضور خواهند داشت. این فیلم از لحاظ منتقدان و مخاطبان اثری برجسته به شمار می رود و سوددهی بسیار عالی در گیشه داشته است. با این حال تمرکز فیلم دکتر استرنج در چندجهانی دیوانگی باعث شده تا ریمی به این موضوع فکر کند که چگونه مگوایر و کریستن دانست را دوباره به نقش هایشان بازگرداند.

ریمی در مصاحبه با فاندانگو در پاسخ به این سوال که آیا احتمال ساخت مرد عنکبوتی همچنان وجود دارد یا خیر گفت: پس از ساخت دکتر استرنج متوجه شدم که هر چیزی ممکن است. دقیقا هر چیزی در دنیای مارول و هر همراهی بین شخصیت ها امکان پذیر است. من عاشق توبی مگوایر و کیرستن دانست هستم. فکر می کنم همه چیز ممکن است. هنوز نمی دانم که مارول هم به انجام این کار علاقه مند است یا خییر. نمی دانم نظر آن ها در این مورد چیست اما همه چیز زیبا به نظر می رسد.

با اینکه عده ای معتقدند که مرد عنکبوتی 3 آن قدرها هم بد نبود، اما به سختی می توانیم آن را در کنار دو فیلم قبلی قرار دهیم. با این حال ریمی قصد نداشت به راحتی از این فرنچایز دست بکشد. در واقع او قصد داشت با اسپایدرمن 4 سوت انتها را بزند. او میخواست شکست فیلم سوم را جبران کند و به نوعی دل هواداران را به دست آورد.

در فیلم راهی به خانه نیست می بینیم که پیتر و مری جین علی رغم مشکلاتی که با هم داشتند با هم آشتی کردند. بازی مگوایر در راهی به خانه نیست باید انتظارات ریمی را تا حد زیادی برآورده سازد. نویسندگان این فیلم برای افزودن شخصیت های مگوایر و گارفیلد ایده های زیادی داشتند. آن ها داستان این فیلم را طوری هوشمندانه نوشتند که با یک ایده نو ممکن است روزی مرد عنکبوتی 4 نیز ساخته گردد.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1559

به "احتمال حضور توبی مگوایر در مرد عنکبوتی 4" امتیاز دهید

2 کاربر به "احتمال حضور توبی مگوایر در مرد عنکبوتی 4" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال حضور توبی مگوایر در مرد عنکبوتی 4"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید