ابطال مجوز پنج شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در قم

به گزارش جملات زیبا، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، ابطال مجوز پنج شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در قم صورت پذیرفت.

ابطال مجوز پنج شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در قم

علیرضا ارجمندی اظهار کرد: اولین جلسه کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری قم در سال 1401 با حضور اعضای این کمیسیون برگزار و در طی این جلسه مجوز 5 شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری استان ابطال شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم ادامه داد: پنج شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری به نامهای آذرخش گشت بدیع، قصر دشت، آوان پرواز آریادشت، ملکوت سیر فرش تا عرش آسیا و آرمان پرواز آریاگیتی به به استناد آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و خط مشی های ابلاغی ابطال شد.

ارجمندی گفت: شرکتهایی که پروانه فعالیت آنها ابطال شده است، به استناد قانون حق اجرا و برگزاری تور، اخذ ویزا و هرگونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند.

او توضیح داد: هم استانی ها و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره برداری مراجعه نمایند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری این اداره کل اطلاع دهند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1569

به "ابطال مجوز پنج شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابطال مجوز پنج شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید