آمادگی ترامپ برای مناظره سوم با بایدن

به گزارش جملات زیبا، مدیر ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام نمود رئیس جمهور آمریکا بدون توجه به قوانین جدید کمیسیون مناظره، در دور سوم مناظره انتخاباتی حضور پیدا می نماید.

آمادگی ترامپ برای مناظره سوم با بایدن

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مدیر ستاد انتخاباتی ترامپ می گوید برغم قوانین جدید کمیسیون مناظره های انتخاباتی، دونالد ترامپ در سومین دور از مناظرات ریاست جمهوری شرکت خواهد نمود.

بیل استپین روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام نمود رئیس جمهور بدون توجه به تغییر دقیقه نودی قوانین کمیسیون مناظره، خود را متعهد به مشارکت در آن می داند. وی کمیسیون مناظره انتخاباتی آمریکا را متهم به در پیش دریافت رویکرد مغرضانه و کوشش برای امتیازدهی به نفع رقیب دموکرات آن ها کرد.

اوایل روز دوشنبه کمیسیون مناظره های انتخاباتی با صدور بیانیه ای اعلام نمود در طول صحبت های یکی از نامزد های انتخاباتی میکروفن طرف مقابل خاموش خواهد بود. این تصمیم کمیسیون مناظره انتخاباتی آمریکا را نباید بی ارتباط با قطع کردن مداوم صحبت های جو بایدن از سوی ترامپ در مناظره اول دانست.

سومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ روز پنج شنبه در نشویل ایالت تنسی برگزار می گردد. دور دوم مناظره انتخاباتی میان نامزد های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل ابتلای ترامپ به ویروس کرونا به صورت تلویزیونی و نه رو در رو برگزار گردید.

بایدن پس از مناظره اول، عملکرد ترامپ و بی اعتنایی او به قوانین مناظره را مایه شرمساری ملی توصیف کرد. ترامپ در طول مناظره اول بار ها در میان صحبت های بایدن پرید و عملا امکان صحبت را از او می گرفت. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 743

به "آمادگی ترامپ برای مناظره سوم با بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی ترامپ برای مناظره سوم با بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید