آشنایی با فرودگاه سوپر لوکس چانگی سنگاپور

به گزارش جملات زیبا، فرودگاه سوپر لوکس چانگی سنگاپور

سنگاپور معروف به (نیویورک آسیا) یکی از تمیزترین و زیباترین پایتخت های دنیا در جنوب شرق آسیا است که به دلیل برخورداری از امکانات و جاذبه های بی نظیر پیروز شده است تا در عرصه گردشگری صندلی خود را به عنوان یکی از مقصدهای پرطرفدار تثبیت کند. در این رابطه، فرودگاه چانگی سنگاپور یکی از عظیم ترین پایگاه های تردد هوایی در جنوب شرق آسیا است.

آشنایی با فرودگاه سوپر لوکس چانگی سنگاپور

بلیط هواپیما در طاهاگشت

فرودگاه چانگی سنگاپور (به انگلیسی: سنگاپور چانگی Airport) (به زبان بومی: Lapangan Terbang Antarabangsa چانگی Singapura) یک فرودگاه همگانی و نظامی مسافربری می باشد این فرودگاه در کشور سنگاپور و در ارتفاع 7 متری از سطح دریا واقع شده است. این فرودگاه در رده بندی دنیای فرودگاه های دنیا در رتبه اول واقع شده است.

فرودگاه چانگی سنگاپور

فرودگاه چانگی (چانگی Airport) که در کشور سنگاپور واقع شده، یکی از بزرگترین مراکز سفر آسیای شرقی است که گردشگران و مسافران بسیاری در آن رفت و آمد می نمایند. در خصوص فزونی ها و خصوصیات منحصر به فرد این فرودگاه همین بس که بدانید در سال های 2015 و 2016 این فرودگاه رتبه اول را در دنیا را از میان دیگر فرودگاه ها، از آن خود نموده است. وجود امکاناتی همچو باغ ها، سینما، فروشگاه، استخر و جکوزی پشت بام فرودگاه و … سبب شده تا مسافران گذر زمان را در این فرودگاه حس ننمایند. همچنین در فرودگاه چانگی رستوران هایی وجود دارد که کیفیت بسیار عالی را به مشتریان ارائه می دهند و حس گرسنگی هر گردشگری را بر می انگیزاند. ترمینال 3 این فرودگاه که در سال 2008 افتتاح شده، ساختمانی متناسب و سازگار با محیط زیست دارد. در این ترمینال باغ پروانه و سرسره بزرگی وجود دارد که با گردش و تفریح در آن ها شاید متوجه اعلام پروازتان نشوید. اگر قصد سفر به وسیله این فرودگاه را دارید، می توانید 5.5 ساعت قبل از سفر در فرودگاه حاضر باشید تا از تور های رایگان جزیره ای آن استفاده کنید و گشتی در این فرودگاه مهیج بزنید.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول
انتشار: 27 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 455

به "آشنایی با فرودگاه سوپر لوکس چانگی سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با فرودگاه سوپر لوکس چانگی سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید