2 داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد رد صلاحیت شدند

به گزارش جملات زیبا، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها صلاحیت 2 نفر داوطلب شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه باشت و گچساران از سوی هیات اجرایی احراز نشد که این افراد هم مشهور و مطرح نبوند.

2 داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد رد صلاحیت شدند

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سیدمحمد تقوی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع 27 نفر داوطلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هیچ فردی رد صلاحیت نشد.

ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد پیش تر تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا آخرین ساعات روز 16 آذرماه در هر سه حوزه انتخابیه این استان را 95 نفر اعلام نموده بود.

تقوی گفت: همچنین سه نفر در حوزه انتخابیه کهگیویه بزرگ نیز ظرف روزهای گذشته و در حین آنالیز صلاحیت کاندیداها انصراف داده بودند و مابقی افراد نیز همه تایید صلاحیت شدند.

وی توضیح داد: از 17 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز 15 نفر تایید صلاحیت شدند و افراد رد صلاحیت شده در این حوزه نیز شناخته شده نیستند.

بیشترین تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم مربوط به حوزه کهگیلویه بزرگ با 45 نفر است.

مدیرکل روبط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: 25 هزار نفر عوامل اجرایی اعم از هیات های نظارت، بازرسی، کمیته های مختلف، نیروهای امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را بر عهده خواهند داشت.

وی گفت: همچنین حدود 850 شعبه اخذ رای در هر سه حوزه انتخابیه استان شامل بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام نیز پیش بینی شده است.

تقوی توضیح داد: بر اساس تاکید حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و هماهنگی و تعامل میان هیات های اجرایی و نظارت، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه سال جاری در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 2اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 108

به "2 داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد رد صلاحیت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 داوطلب انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد رد صلاحیت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید