کارلوس ولا با شکست زلاتان، ارزشمندترین بازیکن فصل MLS شد

به گزارش جملات زیبا، مهاجم تیم فوتبال لس آنجلس اف سی عنوان ارزشمندترین بازیکن MLS در فصل 2019 را از آن خود کرد.

کارلوس ولا با شکست زلاتان، ارزشمندترین بازیکن فصل MLS شد

به گزارش خبرنگاران، کارلس ولا، ستاره تیم فوتبال لس آنجلس اف سی که این فصل چند رکورد به ثبت رساند، با کسب 69 درصد آرا، عنوان ارزشمندترین بازیکن MLS در فصل 2019 را به خود اختصاص داد. این مهاجم مکزیکی برای کسب این عنوان زلاتان ابراهیموویچ از لس آنجلس گلکسی، ژوزف مارتینز از آتالانتا یونایتد و مکسی مورالس و هِبر، هر دو از نیویوک سیتی را شکست داد.

کارلس ولا 30 ساله پیروز شد 80.33 درصد آرای بازیکنان، 65 درصد آرای باشگاه ها و 64 درصد آرای رسانه ها را در این رأی گیری از آن خود کند و در نهایت این عنوان را به خود اختصاص دهد. او همچنین در فصل معمول لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا موسوم به MLS با به ثمر رساندن 34 گل در 31 بازی، عنوان بهترین گلزن رقابت ها را هم از آن خود کرد و بابتش جایزه کفش طلای این رقابت ها را هم دریافت کرد.

زلاتان ابراهیموویچ: جام هایم از کل جام های MLS بیشتر است

این مهاجم مکزیکی همچنین در فصل 2019 پیروز شد 15 پاس گل به هم تیمی هایش بدهد و رکورد جدیدی در این رقابت ها در داشتن نقش مستقیم در گل های زده داشته باشد. به این ترتیب او با 34 گل زده و 15 پاس گل (نقش داشتن در 49 گل)، از رکورد 22 گل و 16 پاس گل (نقش داشتن در 38 گل) سباستین جووینکو که در سال 2015 با تورونتو اف سی به ثبت رسانده بود، گذشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 11

به "کارلوس ولا با شکست زلاتان، ارزشمندترین بازیکن فصل MLS شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارلوس ولا با شکست زلاتان، ارزشمندترین بازیکن فصل MLS شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید