کارت قرمز پلیس به منتشرکنندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی

به گزارش جملات زیبا، جانشین فرمانده انتظامی تهران عظیم از برخورد با عوامل قاچاق و منتشرکنندگان غیرمجاز فیلم های سینمایی و محصولات شبکه نمایش خانگی در فضای مجازی اطلاع داد.

کارت قرمز پلیس به منتشرکنندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، سردار حمید هداوند در جلسه کارگروه برخورد با انتشار دهندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی که با حضور نماینده شورای عالی تهیه نماینده ها و خانه سینما برگزار گردید، گفت: در راستای صیانت از حقوق و مالکیت مادی و معنوی تهیه نمایندگان سینما و برای جلوگیری از انتشار غیر مجاز محصولات فرهنگی در فضای مجازی با دستور سردار فرمانده انتظامی تهران عظیم و با موضوع پلیس فتای تهران عظیم، کارگروهی ویژه برای اقدام سریع و به موقع با هدف شناسایی مرتکبین و سایت های انتشار دهنده این محصولات تشکیل شد.

هداوند که ریاست این کارگروه را بر عهده دارد، توضیح داد: جلسات این کارگروه ویژه با حضور نماینده شورای عالی تهیه نماینده ها و خانه سینما برگزار می گردد و مقرر شده که نمایندگان و وکیل قانونی خانه سینما و شورای عالی تهیه نمایندگان برای پیگیری پرونده های قضایی با همکاری پلیس فتای پایتخت همکاری نمایند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاق محصولات فرهنگی برخورد می نماید، گفت: پلیس در راستای وظیفه خود با هرگونه قاچاق یا توزیع و انتشار غیرمجاز تولیدات سینمایی و محصولات شبکه نمایش خانگی برخورد خواهد نمود. در این زمینه پلیس فتا نیز با جدیت موضوع نقض حق مالکیت معنوی را پیگیری می نماید.

به گفته جانشین رییس پلیس پایتخت، آن دسته از افرادی که با ایجاد سایت، کانال و ... در فضای مجازی اقدام به نقض حق مالکیت معنوی تولیدنمایندگان و انتشار محصولات فرهنگی نمایند، ازسوی پلیس شناسایی شده و با هماهنگی قضایی تحت پیگیرد قرار خواهند گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 535

به "کارت قرمز پلیس به منتشرکنندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت قرمز پلیس به منتشرکنندگان فیلم های سینمایی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید