چراغ سبز زلاتان برای ماندن در میلان

به گزارش جملات زیبا، زلاتان، ستاره سوئدی روسونری ابراز امیدوای کرد در آینده بیشتر برای این تیم به میدان برود.

چراغ سبز زلاتان برای ماندن در میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آینده زلاتان در هاله ای از ابهام واقع شده است و هنوز تعیین نیست این ستاره باتجربه فصل بعد در میلان بازی خواهد نمود یا خیر. امروز مراسم یادبودی برای صدمین بازی زلاتان در لباس میلان برگزار گردید و او مدعی شد این تعداد بازی برای روسونری برای او مایه افتخار است. اخبار حاکی از احتمال حضور رالف رانکنیگ، سرمربی باتجربه آلمانی روی نیمکت میلان است و به نظر او علاقه ای به حفظ ستاره 38 ساله و سوئدی ندارد.

زلاتان در این ویدئو می گوید: انجام 100 بازی برای باشگاهی مانند میلان افتخارآمیز است و من امیدوارم بتوانم در آینده در بازی های بیشتری برای این تیم به میدان بروم. ممنون از همه و اگر رقابتی پیش رو نباید من علاقه ای به بازی کردن ندارم.

همچنین در ادامه پائولو مالدینی، مدیر ورزشی روسونری خطاب به ستاره سوئدی می گوید: تو برای چندین تیم به میدان رفته ای، با این حال من متوجه شده ام که فقط برای سه تیم آژاکس، اینتر و پاری سن ژرمن بوده که بیش از 100 بار به بازی نموده ای. بنابراین این یک نقطه عطف عظیم و مهم برای تو است، آفرین، زلاتان.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 522

به "چراغ سبز زلاتان برای ماندن در میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز زلاتان برای ماندن در میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید