مقدماتی جام جهانی 2022، دومین پیروزی قاطعانه ترکیه و اولین برد هلند

به گزارش جملات زیبا، دیدارهای هفته دوم از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در قاره اروپا با پیروزی تیم های ملی ترکیه و هلند پیگیری شد.

مقدماتی جام جهانی 2022، دومین پیروزی قاطعانه ترکیه و اولین برد هلند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های نخستین شب از هفته دوم بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، شنبه شب 4 بازی دیگر برگزار گردید که در مهمترین آنها تیم های ملی ترکیه و هلند برابر رقبا به رجحان رسیدند.

در گروه G ترکیه میزبان خود نروژ را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. اوزان توفان در دقایق 4 و 59 و سویونکو در دقیقه 28 گل های دومین برد متوالی ترکیه ای در این رقابت ها را به ثمر رساندند تا این تیم با 6 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به مقدونیه صدرنشین جدول بماند. ترکیه پیش از این با نتیجه 4 بر 2 هلند را شکست داده بود.

نروژ، تیمی ارلینگ هالند ستاره دورتموند و مارتین اودگارد، ستاره آرسنال را هم در اختیار دارد با قبول اولین شکستش با 3 امتیاز به رده چهارم سقوط کرد.

در دیگر بازی مهم این گروه تیم ملی هلند اولین پیروزی خود را با تحمیل شکست 2 بر صفر به لتونی کسب کرد. استیون برگویس در دقیقه 32 و لوک دیونگ در دقیقه 69 گل های هلند را در به ثمر رساندند. هلند با این پیروزی 3 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

همچنین در گروه H کرواسی، نایب قهرمان جام جهانی 2018، با تک گل دقیقه 40 ماریو پاسالیچ میهمان خود قبرس را شکست داد و ضمن کسب اولین پیروزی اش با 3 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. قبرس هم با یک امتیاز در رده پنجم است. در این گروه تیم های روسیه، اسلوونی هر دو با 6 متیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند.

در آخرین بازی هم از گروه E تیم ملی بلاروس میهمانش استونی را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو برداشت و با کسب اولین پیروزی اش با 3 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1008

به "مقدماتی جام جهانی 2022، دومین پیروزی قاطعانه ترکیه و اولین برد هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدماتی جام جهانی 2022، دومین پیروزی قاطعانه ترکیه و اولین برد هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید