شایسته باخت به استقلال نبودیم، پنالتی دوم شبیه بازی پرسپولیس شد

به گزارش جملات زیبا، به گزارش خبرنگاران، محمد ربیعی بعد از باخت 3 بر 2 تیم مس رفسنجان مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال گفت: به تیم استقلال و هوادارانش تبریک می گویم. به مجموعه تیم مس هم خداقوت می گویم. کیفیت بازی قابل قبول بود و گواه آن هم شرایط بازی بود.

شایسته باخت به استقلال نبودیم، پنالتی دوم شبیه بازی پرسپولیس شد

وی اضافه کرد: این دومین پنالتی مشابه بود که امروز اعلام شد. در بازی با پرسپولیس هم به همین شکل پنالتی گرفتند. در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم و بازی را در اختیار داشتیم. اگر این پنالتی است (پنالتی دوم استقلال برابر مس) که مشابه آن هم در دربی رخ داد و باید پنالتی اعلام می شد. سلیقه داوری نباید در این موقعیت ها اعمال گردد.

سرمربی تیم مس تاکید نمود: دیروز گفته بودم هجومی بازی می کنیم و امروز بیش از 60 دقیقه بازی، تیم حریف را از بالا پرس کردیم. موقعیت گل داشتیم که نزدیم. فکر می کنم باید می باختیم که باختیم.

ربیعی در مورد لزوم وجود یاری داور ویدئویی در فوتبال ایران گفت: زمانی که بازی یک - یک بود و سوار بازی بودیم. با تک حمله تیم حریف، برای آنها پنالتی اعلام شد. سخت است. آنها تیم استقلال هستند و ما تیم مس که دومین سال حضورش در لیگ را تجربه می نماید. نمایش ما قابل دفاع و قابل تحسین است. من که نباید تحسین کنم. شما خبرنگاران باید در این باره صحبت کنید. باید از عملکرد تیمم دفاع کنم. در صحنه پنالتی، ژستد ضربه را زد و توپ در اوت بود و اگر برخوردی هم بود بعد از توپ بود. آن پنالتی ورق بازی را برگرداند. در نتیجه 2 بر 1 هم فرصت گلزنی داشتیم. نمی خواهم ارزش برد استقلال را کم کنم. چیزی از ارزش استقلال کم نمی گردد. باید بیشتر کار کنیم و زحمت بکشیم ولی نمایش تیمم ارزشمند بود.

وی درباره قدرت خط حمله تیمش یادآور شد: نظری ندارم. داریم کارمان را انجام می دهیم. دیگران باید نظر بدهند.

سرمربی تیم مس در مورد ضعف خط دفاعی تیمش گفت: خط دفاعی ما هم خوب بود به جز یک اشتباه که عقیل کعبی کرد. کعبی دو سال برای ما خوب کار کرد. وقتی اصرار می کنیم بازیسازی از عقب باشد این اشتباهات پیش می آید ولی بازهم روی این کار اصرار خواهیم داشت.

ربیعی گفت: تیم ما پنج دقیقه اول را خوب آغاز نکرد. وقتی بازی رو به جلو انجام می دهید، عقب زمین اشتباهاتی رخ می دهد اما موقعیت آنچنانی ندادیم. استقلال روی بازی بلند با مهاجم بلندشان برنامه داشت ولی از کمترین موقعیت به استقلال سه گل دادیم که دو گل پنالتی بود. در کل از بچه های خط دفاعی راضی هستم.

سرمربی مس درباره عملکرد گادوین منشا توضیح داد: از عملکرد همه بچه ها راضی هستم. همه عملکردشان را درست انجام می دهند. میانگین سنی تیم ما نسبت به سال گذشته جوانتر شده است. با جذب بازیکنان جوان و بزرگسال کار را انجام می دهیم. فهرست بزرگسالان ما 16 نفر است و مابقی بازیکنان زیر 21 سال هستند. بچه ها کارشان را به درستی انجام می دهند. با احترام به تیم استقلال، امروز شایسته شکست نبودیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1440

به "شایسته باخت به استقلال نبودیم، پنالتی دوم شبیه بازی پرسپولیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایسته باخت به استقلال نبودیم، پنالتی دوم شبیه بازی پرسپولیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید