حسینی: سختیهای زیادی را تحمل کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا هستیم، برای فینال آمادهایم

به گزارش جملات زیبا، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سختی های زیادی را تحمل و تلاش های زیادی کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا و فینال این مسابقات قرار داریم.

حسینی: سختیهای زیادی را تحمل کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا هستیم، برای فینال آمادهایم

به گزارش خبرنگاران، سید جلال حسینی در گفت و گو با سایت AFC در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: من ابتدا از تمام کسانی که تلاش کردند تا این بازی ها برگزار شود تشکر می کنم. ما خیلی تلاش کردیم و سختی های زیادی را تحمل کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا هستیم.

وی ادامه داد: ما در لیگ ایران بازی های خوبی انجام دادیم ولی متأسفانه نتوانستیم در دو بازی آخر لیگ به زمین برویم و الان 17، 18 روز است که نتوانستیم بازی کنیم اما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مقایسه فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 و 2020 شرح داد: همیشه شرایط تغییر می کند. شرایط تیم ما و شرایط کلی مسابقات هم تغییر کرده است. قبلاً فینال به صورت رفت و برگشت برگزار می شد اما الان تک بازی است و این کار را برای هر دو تیم سخت می کند، چون جای اشتباه کم است. ما آماده ایم. ما دو سال پیش هم به فینال رسیدیم و یک بازی خوب انجام دادیم اما متأسفانه نتوانستیم قهرمان شویم، الان دوباره برای فینال آماد ه می شویم.

حسینی در پایان یادآور شد: ما همیشه باید از هواداران تشکر کنیم و امیدوارم به ما انرژی بدهند و دعا کنند یک روز خیلی خوب در فینال داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 857

به "حسینی: سختیهای زیادی را تحمل کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا هستیم، برای فینال آمادهایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: سختیهای زیادی را تحمل کردیم اما الان در بهترین جایگاه آسیا هستیم، برای فینال آمادهایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید