برنامه تشخیص موسیقی شازم در iOS 14.6 با اپلیکیشن App Clip ادغام شد

به گزارش جملات زیبا، برنامه معروف تشخیص موسیقی Shazam که مالکیت آن برای خود شرکت اپل است؛ سال گذشته به طور کامل در iOS 14.2 ادغام شد تا روی آیپد و آیفون در دسترس باشد و کاربران این دستگاه ها بتوانید به راحتی به وسیله بخش Control Center هر آهنگی که می شنوند را تشخیص دهند.

برنامه تشخیص موسیقی شازم در iOS 14.6 با اپلیکیشن App Clip ادغام شد

حالا، اپل در iOS 14.6 پا را فراتر گذاشته است و این برنامه را با اپلیکیشن App Clip ادغام می نماید تا دسترسی به اطلاعات یک آهنگ بسیار ساده تر و سریع تر گردد.

با ادغام پیشین، وقتی یک کاربر روی آیکون شازم در مرکز کنترل آیفون یا آیپد ضربه می زند؛ به طور مستقیم به وب سایت برنامه شازم راهنمایی می شد ولی اکنون به لطف ادغام جدید اجرا شده در iOS 14.6 و ویژگی Shazam App Clip، بیشتر با یک برنامه و قابلیت بومی روبرو هستیم.

برای افرادی که با App Clip آشنا نیستند؛ باید بگوییم App Clip بخش کوچکی از یک برنامه است که به سرعت روی دستگاه دانلود می گردد تا کاربر بدون احتیاج به دانلود و نصب نسخه کامل یک اپلیکیشن از اپ استور، بتواند آن را تجربه کند.

این ویژگی از iOS 14 برای توسعه دهنده های شخص ثالث در دسترس بوده است و اکنون اپل از آن برای اپلیکیشن های بومی خودش استفاده می نماید.

فرایند شناسایی اهنگ ها با شازم به همان روال قبلی خود باقی مانده است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که وارد Control Center شده و روی آیکون Shazam ضربه بزنید (به وسیله اپلیکیشن Settings می توانید آن را به Control Center اضافه کنید).

در این مرحله، به جای دریافت اعلانی که شما را به وب سایت شازم راهنمایی می نماید؛ جزئیات آهنگ را به وسیله Shazams Clip App مشاهده خواهید کرد.

از همین جا کاربر می تواند آهنگ را به راحتی با دیگر اپلیکیشن ها به اشتراک بگذارد، به متن ترانه دسترسی داشته و آن را در اپل موزیک پخش کند. همین طور، یک گزینه برای دانلود نسخه کامل اپلیکیشن شازم به وسیله App Clip داریم.

فعلا نسخه iOS 14.6 برای توسعه دهنده ها و کاربرانی که در عضویت Apple Beta Software Program هستند؛ قابل دسترسی است ولی انتظار می رود در روزهای آینده به طور سراسری منتشر گردد و همه کاربران آیفون و آیپد بتوانند به آن ارتقا دهند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1132

به "برنامه تشخیص موسیقی شازم در iOS 14.6 با اپلیکیشن App Clip ادغام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه تشخیص موسیقی شازم در iOS 14.6 با اپلیکیشن App Clip ادغام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید