اکران تئاتر اگه گربه رو ببینم در نمایش نما

به گزارش جملات زیبا، تهران (پانا) - فیلم تئاتر اگه گربه رو ببینم به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی کیومرث حقیقی از تولیدات سال 1378 مرکز تئاتر کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در قالب طرح نمایش نما در فضای مجازی در حال اکران است.

اکران تئاتر اگه گربه رو ببینم در نمایش نما

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این نمایش قصه دختر بچه ای به نام مروارید را روایت می نماید که در روستایی با پدر و مادر و مادربزرگش زندگی می نماید، او مسئول آوردن آب از چشمه است اما هر روز در کارهایی که به عهده اش گذاشته اند تنبلی می نماید. یک روز که تمام اعضای خانواده از تنبلی او به ستوه آمده اند، مادربزرگ نقشه ای طراحی می نماید و ادامه ماجرا...

بر اساس این خبر، تئاتر اگه گربه رو ببینم وحید جلیلوند، کیومرث حقیقی، مهدی حقیقی، بهنام باقرنصب، سولماز حقیقی، لیلی میرزایی، میترا ضیایی، رکسانا ذوقی، نیلوفر صلاحی، شقایق عشقی، سالومه بهادر، مسعود صالحی، مسعود لک، محمدرضا میرزا محمدی، محمدجواد نصیرزاده، حامد حسین زادگان، افسانه مصدق و لیلا آیت الهی به عنوان بازیگر و عروسک گردان ایفای نقش نموده اند.

طراحی گریم این نمایش را نیلوفر صلاحی، رکسانا ذوقی و مسعود لک برعهده داشته اند، نیلوفر لاری پور ترانه های نمایش را سروده و رامین آزادآور نیز موسیقی آن را ساخته است.

هم چنین رامین آزادآور، وحید جلیلوند و بهرام خانی نوازندگان تئاتر اگه گربه رو ببینم هستند و شقایق عشقی و فایزه اسماعیلی در هم خوانی آواز با آن ها همکاری داشته اند.

این نمایش برای تمامی رده های سنی مناسب است و علاقه مندان می توانند فیلم آن را در پایگاه اینترنتی نمایش نما کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان به نشانی th.kpf.ir تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 761

به "اکران تئاتر اگه گربه رو ببینم در نمایش نما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران تئاتر اگه گربه رو ببینم در نمایش نما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید