گل محمدی بالاخره جانشین کالدرون می شود؟

به گزارش جملات زیبا، باخت روز گذشته شهرخودرو و از دست دادن صدر جدول نقطه آغازی برای جدایی یحیی گل محمدی از تیم مشهدی بود.

گل محمدی بالاخره جانشین کالدرون می شود؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، گابریل کالدرون که نتوانست جای مربی پیروز و محبوب پرسپولیس را در لیگ نوزدهم پر کند، هنوز اوضاع تیمش آنچنان هم بد نیست که مدیران پرسپولیس رأی به اخراج او بدهند. با این حال مربی آرژانتینی با چهار باختی که در کارنامه تیمش ثبت شده، خودش را لبه پرتگاه می بیند و هر روز شایعه برکناری اش را می شنود. شاید مدیران پرسپولیس هم منتظر لغزشی از سرمربی خود هستند تا رأی به تغییرات بدهند. البته جدا از اینکه چه نتیجه ای برای پرسپولیس در جدول رده بندی لیگ برتر ثبت شده، هواداران از نحوه بازی تیم شان اصلا راضی نیستند و دائما از کالدرون انتقاد می کنند.

شاید عذاب آورترین اتفاق برای مربی آرژانتینی مقایسه دائم او با برانکو باشد. مربی کروات هم در یک سال ابتدایی حضورش در پرسپولیس به نتایج چندان امیدوارکننده ای نرسید و سپس توانست برای سه سال پیاپی سرخپوشان را قهرمان ایران کند. حالا هم که سایه یحیی گل محمدی بالای سر کالدرون احساس می شود، شاید مربی آرژانتینی هم دیگر نخواهد در چنین وضعیتی به کارش ادامه دهد.

به هرحال اوضاع برای کالدرون پیچیده خواهد بود و ممکن است او با کوچکترین لغزش نامه اخراج خود را بگیرد. البته اول از همه باید دید مدیران پرسپولیس در پروژه جذب یحیی گل محمدی چقدر پیروز خواهند بود. آنها کار سختی برای جلو بردن این پروژه آن هم به صورت مخفیانه خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 59

به "گل محمدی بالاخره جانشین کالدرون می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی بالاخره جانشین کالدرون می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید