گزارش رویترز از احتمال افزایش قیمت مسکن در اروپا

به گزارش جملات زیبا، کمیسیون اروپا پیش بینی کرد به سبب رشد سریع مالی در اتحادیه اروپا که در پی رونق بازار مسکن کلید خورده است، قیمت خانه و اجاره بها افزایش می یابد.

گزارش رویترز از احتمال افزایش قیمت مسکن در اروپا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا تابستان 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

کمیسیون اروپا پیش بینی کرد قیمت مسکن و اجاره بها به سبب رشد سریع مالی در این اتحادیه با افزایش روبه رو خواهد شد؛ ضمن اینکه میزان جهش رشد مالی اروپا که بیشترین رقم را در دو سال اخیر داشته، به دلیل بازگشت رونق در حوزه ساخت و ساز مسکن است.

در پیش بینی کمیسیون اروپا آمده است که، فراوری ناخالص داخلی اتحادیه اروپا در سال کنونی میلادی رشد قابل توجه 4 و 8 دهم درصد را تجربه خواهد نمود.

این رقم برای سال های 2018 و 2019 میلادی به ترتیب 3 و 9 دهم و3 و یک دهم درصد است.

همچنین اقتصاد پایه ای که با توجه به هزینه های ساخت و ساز مصرف کننده در نظر گرفته می گردد، به طور متوسط 4 درصد تا سال 2019 میلادی پیش می رود.

بنا به اعلام کمیسیون اروپا، سرمایه گذاری در ساخت و ساز به طور چشمگیری به رشد تقاضای داخلی یاری می نماید و با ضرب آهنگ قوی خود که در سال 2016 میلادی در بخش سرمایه گذاری املاک مسکونی دیده شد در میان مدت ،با حمایت راهکاردولت ها ادامه می یابد.

در عین حال احتمال افزایش بی رویه ساخت و ساز مسکن می تواند بی ثباتی مالی را در چند سال آینده در پی داشته باشد، که به این مسئله هشدار داده شده است.

پیش بینی کمیسون اروپا حاکی است ،بلاتکلیفی در خصوص توافق بریتانیا و اتحادیه اروپا بر سر برگزیت و تغییرات احتمالی درموردا فضای اتخاذ مالیات بین المللی و سیاست های تجاری و مالیاتی آمریکا می تواند درآمد دولت ها را تحت الشعاع خود قرار دهد.

رشد اشتغال زایی هم با سرعت جهت حود را در اتحادیه اروپا طی خواهد نمودو نرخ بیکاری سالانه در اتحایه اروپا برای سال آینده و 2019 میلادی به ترتیب 5 و 5 دهم و5 و 3 دهم درصد خواهد بود.

بر همین اساس اقتصاد اروپا در سال کنونی میلادی به گونه ای قابل توجه بهتر از آنچه که پیش بینی می شد، عمل نموده است که این موضوع به لطف مصرف انعطاف پذیر بخش خصوصی، رشد مالی قوی در سراسر دنیا و کاهش بیکاری است.

بر پایه این گزارش، کمیسوین اروپا رشد سرمایه گذاری را در اتحادیه اروپا در سال 2018 و 2019 میلادی به ترتیب 2 و 8 دهم و 1 و 9 دهم درصد برآورد نموده است .

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 122

به "گزارش رویترز از احتمال افزایش قیمت مسکن در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش رویترز از احتمال افزایش قیمت مسکن در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید