کی روش: عدم حق میزبانی ایرانی ها جفا به بازیکنان خارجی هم است، تماشاگران ایرانی در آسیا نمونه هستند

به گزارش جملات زیبا، مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان گفت: لیگ قهرمانان آسیا میدانی است که ما می توانیم توانایی خودمان را نشان بدهیم و دریافت حق میزبانی از تیم های ایرانی در واقع جفا به ما بازیکنان خارجی هم است.

کی روش: عدم حق میزبانی ایرانی ها جفا به بازیکنان خارجی هم است، تماشاگران ایرانی در آسیا نمونه هستند

از سفر با تور پاتایا زمستان 99 لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تصمیم کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو میزبانی باشگاه های ایرانی در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازتاب وسیعی را در بین اهالی فوتبال کشورمان داشت و همه آن ها مخالف این تصمیم که به نظر می رسد یک تصمیم سیاسی علیه فوتبال کشورمان است هستند. البته مخالفت با لغو میزبانی باشگاه های ایرانی فقط مربوط به خود ایرانی ها نمی گردد بلکه به نظر می رسد بازیکنان خارجی شاغل در ایران نیز با این تصمیم مخالف هستند و دوست ندارند که این اتفاق برای این باشگاه ها بیافتد.

کی روش استنلی مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لغو میزبانی چهار نماینده ایرانی در لیگ قهرمانان قاره گفت: من به عنوان یک برزیلی در ایران و در کمال امنیت و آرامش، بدون هیچ مسئله ای فوتبال بازی می کنم و از کنفدارسیون فوتبال آسیا تقاضا و انتظار دارم که سیاست را در داخل فوتبال ننمایند.

کی روش ادامه داد: من به عنوان یک خارجی در ایران هیچ مشکل امنیتی ندیده ام و الان در اینجا با آرامش زندگی می کنم. لیگ قهرمانان آسیا میدانی است که ما می توانیم توانایی مان را در آن نشان بدهیم و دریافت حق میزبانی از سپاهان و دیگر باشگاه های ایرانی در واقع جفا به ما بازیکنان خارجی شاغل در این کشور هم هست.

مهاجم برزیلی زردپوشان اصفهان با اشاره به اهمیت حق میزبانی باشگاه ها در تورنمنت های قاره ای و بین المللی توضیح داد: امیدوارم هر چهار نماینده ایران بتوانند از حق میزبانی خودشان استفاده نمایند و تماشاگران شان هم بتوانند بازی های تیم های محبوب شان را در خانه ببینند. تماشاگران ایرانی همواره در آسیا نمونه بوده اند و بازی های فوتبال در ایران همواره بدون کمترین مشکل برگزار شده، امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا به این مسئله توجه کند و با صرف نظر از این تصمیم از جذابیت های فوتبال در قاره آسیا کم نکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 114

به "کی روش: عدم حق میزبانی ایرانی ها جفا به بازیکنان خارجی هم است، تماشاگران ایرانی در آسیا نمونه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش: عدم حق میزبانی ایرانی ها جفا به بازیکنان خارجی هم است، تماشاگران ایرانی در آسیا نمونه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید