کاروان ارتش ترکیه وارد استان ادلب سوریه شد

به گزارش جملات زیبا، یک کاروان نظامی ارتش ترکیه با 40 خودرو و کامیون نظامی امروز (یکشنبه) وارد استان ادلب سوریه شد.

کاروان ارتش ترکیه وارد استان ادلب سوریه شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی در استان ادلب در شمال غرب سوریه از ورود یک کاروان نظامی ارتش ترکیه به شهر سراقب در استان ادلب خبر دادند.

به نوشته وبگاه استپ، این کاروان نظامی از 40 خودروی نظامی و کامیون تشکیل شده و پس از ورود به خاک سوریه در مرکز دیده بانی ترکیه در حومه شهر سراقب مستقر شد. مرکزی که در منطقه تحت تسلط ارتش سوریه واقع شده است.

ارتش سوریه در ماههای اخیر به بهانه نظارت بر آتش بس دهها نقطه دیده بانی در استان ادلب ایجاد نموده و حجم وسیعی از نیروهای نظامی خود را در مناطق شمالی سوریه مستقر نموده است.

ترکیه هنوز به طور شفاف در مورد تعداد نیروها و نوع سلاح هایش در منطقه سخن نگفته است، اما به گزارش اندیشکده پژوهش های جنگ آمریکا ارتش ترکیه از تاریخ 1 فوریه تا 31 مارس (12 بهمن الی 12 فروردین) نزدیک به 20 هزار نیروی نظامی در سوریه مستقر نموده است.

به نوشته این اندیشکده، نیروهای نظامی ترکیه مستقر در سوریه از میان نیروهای ویژه و یگان های زرهی و نیروهای زمینی کماندو از جمله نیروهای تیپ پنج کماندو که در جنگ نامنظم و عملیات کوهستانی به کار می فرایند، هستند.

بنا بر این گزارش، ترکیه نیروهای نظامی خود را در خطوط درگیری با ارتش سوریه در غرب بزرگراه حلب به لاذقیه (ام-4) مستقر نموده است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 432

به "کاروان ارتش ترکیه وارد استان ادلب سوریه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاروان ارتش ترکیه وارد استان ادلب سوریه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید