چراغ سبز وزیر بهداشت آلمان برای از سرگیری بوندسلیگا

به گزارش جملات زیبا، به گزارش کیکر، رقابت های بوندسلیگا بعد از شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و نزدیک به دو ماه است که هیچ بازی برگزار نشده است.

چراغ سبز وزیر بهداشت آلمان برای از سرگیری بوندسلیگا

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

مدیران فوتبال آلمان اصرار دارند که رقابت های بوندسلیگا برگزار گردد و حتی تیم ها تمرینات آمادگی خود را هم شروع نموده اند.

آن چه که قطعی است این است که رقابت های بوندسلیگا ادامه داده خواهد شد، اما تماشاگران اجازه حضور در استادیوم ها را ندارند.

وزیر بهداشت آلمان گفت: اگر بتوانیم کمی دیگر از شدت ویروس بکاهیم امکان برگزاری هر رقابتی وجود دارد. رقابت های بوندسلیگا می تواند از سر گرفته گردد البته امکان حضور تماشاگران در استادیوم وجود ندارد و باید آن ها از خانه بازی ها را دنبال نمایند. در خانه هم نباید جمعیت زیاد گردد.

آلمان بعد از آمریکا، اسپانیا، ایتالیا و فرانسه بیش ترین شمار مبتلایان به ویروس کرونا را در سراسر دنیا دارد البته میزبان مرگ و میر در آلمان نسبت به این کشور ها بسیار کم تر است و همین امیدواری های زیادی را به وجود آورده است.

در رقابت های بوندسلیگا بایرن مونیخ با اختلاف 4 امتیازی نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی جای دارد؛ این درحالی است که تا سرانجام این رقابت ها 10 هفته باقی مانده است.

پیش بینی می گردد که رقابت های بوندسلیگا از نیمه دوم ماه می از سر گرفته گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 429

به "چراغ سبز وزیر بهداشت آلمان برای از سرگیری بوندسلیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز وزیر بهداشت آلمان برای از سرگیری بوندسلیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید