پیغام تبریک سه رئیس فدراسیون فوتبال اروپایی به تاج

به گزارش جملات زیبا، روسای فدراسیون های فوتبال ایتالیا، کرواسی و پرتغال در پیغام های جداگانه ای انتخاب تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال را تبریک گفتند.

پیغام تبریک سه رئیس فدراسیون فوتبال اروپایی به تاج

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، مسئولان فدراسیون های فوتبال کشورهای مختلف از جمله کرواسی، پرتغال و ایتالیا در پیغام های مختلف به وی تبریک گفتند.

فرناندو گومز، رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال در نامه ای به مهدی تاج نوشت: باعث افتخارم است که انتخاب شما به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران را تبریک بگویم. برای شما آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم در سِمَت جدید خود به بهترین موفقیت ها دست پیدا کنید.

در متن پیغام داور شوکر به مهدی تاج، علی کفاشیان، الهه عرب عامری و کوروش خزایی نیز آمده است: من از سوی فدراسیون فوتبال کرواسی به نفرات منتخب در پُست ریاست، نایب رئیس و خزانه دار فدراسیون فوتبال ایران تبریک می گویم.این اطمینان را دارم که فدراسیون های ما روابط دوجانبه خود را ادامه خواهند داد، اما اینبار همکاری ما در راستای توسعه بهبود پیدا خواهد نمود. برای شما آرزوی موفقیت های بسیار دارم و امیدوارم با قدرت در به چالش کشیدن مسائل به دستاوردهای جدیدی در فدراسیون فوتبال ایران دست پیدا کنید.

کارلو تاوچیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز در نامه تبریک خود به مهدی تاج نوشت: اجازه دهید تا من از صمیم قلب از طرف خود و تمام اعضای فدراسیون فوتبال ایتالیا انتخاب شما به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال ایران را تبریک بگویم.

وی اضافه نمود: امیدوارم در رسالت پیش روی خود در یکی از بهترین فدراسیون های فوتبال دنیا در راستای بازی محبوبمان به بهترین موفقیت ها دست پیدا کنید. مطئنم فوتبال ایران با وجود تمام پتانسیل های بالقوه تحت رهبری شما توسعه پیدا خواهد نمود.

تاوچیو ضمن یادآوری آخرین ملاقاتش با مهدی تاج در ژوئن گذشته و در شهر رم یادآوری کرد: فدراسیون فوتبال ایتالیا همکاری محبت آمیز و قدیمی با فدراسیون فوتبال ایران دارد و من مطمئنم این فرایند ادامه پیدا خواهد نمود.جا دارد تا به دیگر اعضای منتخبی که در پُست هیئت رئیسه کنگره انتخابی فدراسیون فوتبال ایران برگزیده شده اند نیز صمیمانه تبریک بگویم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: منتظر ملاقات مجدد شما در اولین فرصت هستم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 106

به "پیغام تبریک سه رئیس فدراسیون فوتبال اروپایی به تاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تبریک سه رئیس فدراسیون فوتبال اروپایی به تاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید