پزشک بوشهری به علت کرونا درگذشت

به گزارش جملات زیبا، دکتر غلامرضا فخری از پزشکان متعهد و فعال و برادر شهید محمدجواد فخری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و فرهنگی اهل شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان استان بوشهر است که به علت ابتلا به ویروس کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست و نام او به عنوان اولین شهید مدافع سلامت استان بوشهر در راه خدمت ثبت شد.

پزشک بوشهری به علت کرونا درگذشت

این شهید گرانقدر پس از پنج روز تحمل بیماری روز گذشته -جمعه 29 فروردین ماه- به علت درگیری با بیماری کرونا در حین خدمت به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست. شهید فخری متولد سال 1349 است که سال های متوالی در راه خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان در بیمارستان های کشور و درمان ایثارگران و آزادگان خدمت نموده است.

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با صدور پیامی شهادت اولین شهید مدافع سلامت این استان را تسلیت گفت. وی در پیام خود چنین آورده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

سوره آل عمران، آیه 169

شهادت همکار فرهیخته و متعهد، شهید فداکار دکتر غلامرضا فخری که در جبهه جنگ بی امان با ویروس منحوس کرونا تا آخرین نفس ایستاد و جنگید، برای ما دانشگاهیان علوم پزشکی استان بوشهر بسیار سخت و جانکاه است، اما یاد و خاطره تلاش های صادقانه و شبانه روزی وی در کنار سایر مدافعان سلامت مخصوصاً در نجات جان بیماران کرونایی، همواره در یاد ها باقی خواهد ماند.

این واقعه به همه ما آموخت که کسانی که عهد خود را با خدایشان محکم بسته اند در راه نجات جان بیماران از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و همواره آماده جانفشانی هستند.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مردم شریف استان و تمامی کارکنان حوزه سلامت کشور، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 446

به "پزشک بوشهری به علت کرونا درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک بوشهری به علت کرونا درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید