هند مادر تروریست های جنوب آسیا است، تصرف کشمیر غیرقانونی است

به گزارش جملات زیبا، ملیحه لودهی نماینده پاکستان در سازمان ملل در پاسخ به سخنان وزیر امور خارجه هند اعلام نمود: مادر تمام تروریست های جنوب آسیا کشور هند است.

هند مادر تروریست های جنوب آسیا است، تصرف کشمیر غیرقانونی است

با تور ترکیبی مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، ملیحه لودهی نماینده پاکستان در سازمان ملل اعلام نمود سخنان سشما سوراج وزیر امور خارجه هند درباره محمد علی جناح رهبر استقلال پاکستان بی اساس است و هند خود مادر تمام تروریست های جنوب آسیا است.

وی طی سخنرانی خود توضیح داد: هنوز یاد و خاطره کشتار بی رحمانه مسلمانان گجرات توسط هند در یادها زنده است و هیچ اقلیتی در هند امنیت ندارد.

ملیحه لودهی اضافه کرد: دهلی نو تصور نکند کشمیر بخشی از خاک این کشور است بلکه تسلط آنها بر کشمیر غیرقانونی و خلاف درخواست مردم این منطقه است.

نماینده پاکستان در سازمان ملل مدعی شد: دولت هند از بسیاری گروههای تروریستی منطقه حمایت می نماید، و علیرغم درخواست های مکرر اسلام آباد دهلی نو حاضر نیست پای میز مذاکره نشسته و به حل و فصل مسائل بپردازد.

او سپس به موضوع دستگیری کلبهوشن یادیو در پاکستان اشاره نموده و گفت: وی یک جاسوس هندی بوده و خود به جرائمش اعتراف نموده است.

ملیحه لودهی در بخش دیگری از سخنانش به آتش گشایی یک سویه هند به مرزهای پاکستان اشاره نموده و از مجامع جهانی خواست وظایف خود در این خصوص را انجام داده و به دولت دهلی نو فشار وارد نمایند.

سال هاست دو کشور هند و پاکستان بر سر مسئله کشمیر با یکدیگر اختلاف دارند و گفته می گردد ارتش هند با تصرف غیر قانونی کشمیر طی سه دهه 68 هزار مسلمان را در این منطقه قتل عام نموده است.

روز گذشته وزیر کشور پاکستان اعلام نموده بود: اسلام آباد وظیفه خود می داند که همواره از کشمیر حمایت نموده و صدای فریاد آنان را به گوش جهانیان برساند.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 161

به "هند مادر تروریست های جنوب آسیا است، تصرف کشمیر غیرقانونی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند مادر تروریست های جنوب آسیا است، تصرف کشمیر غیرقانونی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید