مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا

به گزارش جملات زیبا، این شهر که بواسطه بمباران های سخت جنگ جهانی دوم تقریباً به ویرانه ای تبدیل شد، از آن زمان تا کنون تحت بازساز قرار گرفته است و اکنون به عنوان پایتخت مد و سرمایه در ایتالیا می درخشد. مشهورترین بخش میلان، کلیسای Santa Maria della Grazie، محلی که نقاشی شام آخر (The Last Supper) اثر داوینچی به نمایش گذاشته شده؛می باشد. قلعه قرن چهاردهمی اسفورزو (Storzesco Castle) محل موزه هنر آنتیکا (Museo dArte Antica) که شامل مجسمه مرمری میکلانژ با عنوان Pieta Rondanini می شود؛ است. سالن اپرا La Scala متعلق به قرن هجدهم که با تزئیناتی به رنگ قرمز و طلایی آذین شده است و کلیسای Duomo که به عنوان بزگترین کاتدرال سبک گوتیک در جهان شناخته می شود؛ از جاذبه هایی هستند که نباید بازدید از آن ها فراموش شود. گردشگرانی که به دنبال خرید هستند باید بدانند که گالری Vittorio Emanuele II محل مناسبی برای خرید لباس های طراحی شده توسط طراحان پیشگام در عرصه مد است.

مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا

ورونا که بیشتر بواسطه نمایشنامه رومئو و ژولیت شناس شده است، شهری زیبا آکنده از ابنیه باستانی رومی، کاخ های رنسانسی و سازه های قرون وسطی ایست. این شهر که میان میلان و ونیز واقع شده است، نسبت به همسایگان شناخته شده ترش توجه کمتری را از سوی گردشگران تور ایتالیا دریافت کرده است. اما این به دلیل نداشتن جاذبه گردشگری نیست. ورونا به بازدیدکنندگان امکان لذت بردن از تمامی جاذبه های باستانی یک شهر ایتالیایی بدون مشکل برخورد با خیل عظیم گردشگران را بدست می دهد. اگرچه مقصد اولیه بسیاری از گردشگران، خانه ژولیت، با بالکونی که تازه به مجموعه آن اضافه شده است؛ می باشد، باید به خاطر داشت که رومئو و ژولیت شخصیت هایی ساختگی هستند و وجود خارجی نداشته اند.

این دریاچه که بزرگترین دریاچه یخی استان لمباردی (Lombard) است، با قلل رشته کوه های آلپ در شمال و دشت های پهن در جنوب محصور شده است. باغات، باغچه های میوه و جنگل هایی که در اطراف ساحل قرار گرفته اند، زمینه ای زیبا را برای گردشگرانی که در پی استراحت و تفریح هستند خلق کرده است. شهر کوچک سیرمیونه (Sicmione) که در جنوبی ترین بخش این محل واقع شده است، چشمه های آب گرم طبیعی، قلعه ای کوچک و بزرگترین مجموعه از آثار باستانی رومیان در شمال ایتالیا تحت عنوان Grotte di Castullo را می شود. در ساحل شمالی دریاچه گاردا، شهر کوچک Riva del Garda واقع شده است و مقصدی محبوب در میان گردشگرانی است که به فعالیت های بیرون از خانه مانند ماهیگیری، قایقرانی، ویند سرفینگ، راندن کایاک و شنا علاقه دارند.

منبع مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1338

به "مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ده مقصد برتر در بخش شمالی ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید