مسکو: آمریکا منابع طبیعی سوریه را به سرقت می برد

به گزارش جملات زیبا، معاون وزیر دفاع روسیه گفت که ُسرقت منابع طبیعی سوریه و ممانعت از ورود انرژی به این کشور مخالف قوانین بین المللی است.

مسکو: آمریکا منابع طبیعی سوریه را به سرقت می برد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژنرال الکساندر وومن معاون وزیر دفاع روسیه تحریم انرژی سوریه را غیر انسانی و سنگ دلانه توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری سانا، او به روزنامه ازویستیای روسیه گفت: ایالات متحده بدون هیچ شرمی ثروت ملی سوریه را به سرقت می برد و همزمان مانع ورود انرژی به این کشور می گردد و این مسأله با قوانین بشری بین المللی در تناقض و فراتر از مرزهای ظلم و قساوت است.

معاون وزیر دفاع روسیه از کشورهای دنیا خواست تا بدون پیش شرط از مردم سوریه حمایت نمایند و اضافه کرد: ارزش های انسانی نمی تواند سیاسی یا به پیش شرط ها محدود گردد؛ متأسفانه کشورهای غربی هیچ تلاشی برای ارائه یاری های بشردوستانه به مردم سوریه نمی نمایند و بالعکس روش ایجاد تنگنا بر اقتصاد سوریه و اقدامات یکجانبه را در پیش گرفته اند.

وزارت دفاع روسیه در نوامبر سال گذشته میلادی نقشه چاههای نفتی سوریه و تصاویر ماهواره ای را منتشر کرد که نشان می داد تانکرهای سوخت تحت نظارت و پشتیبانی نیروهای آمریکایی اقدام به انتقال نفت به خارج از سوریه می نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 379

به "مسکو: آمریکا منابع طبیعی سوریه را به سرقت می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: آمریکا منابع طبیعی سوریه را به سرقت می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید