مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی، خشم طرفداران از رفتار سعادتمند

به گزارش جملات زیبا، اعضای هیئت مدیره استقلال با استعفای فرهاد مجیدی از سمت خود مخالفت کردند.

مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی، خشم طرفداران از رفتار سعادتمند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که به نظر می رسید تیم فوتبال استقلال پس از نایب قهرمانی در لیگ برتر و شکست پرسپولیس در دربی نیمه نهایی جام حذفی ، رنگ آرامش را به خود را ببیند، فرهاد مجیدی به دلیل مذاکره احمد سعادتمند با استراماچونی برای بازگشت به استقلال از سمت خود استعفا داد.

اگر چه مدیرعامل استقلال در گفت وگو با خبرنگاران مذاکره با استراماچونی را تکذیب کرد، اما مجیدی گفت که تا قبل از دربی ماجرای مذاکرات در ایتالیای را تکذیب نکردند و یک روز پس از برد در دربی سراسمیه اقدام به تکذیب می نمایند. سرمربی استقلال گفت که رسانه های کشور ایتالیا پس از پایان دربی جزئیات خبر مذاکره سعادتمند با استراماچونی را منتشر کردند که این یک رسوایی برای مدیران باشگاه محسوب گردد.

اعضای هیئت مدیره استقلال به دنبال مطرح شدن استعفای مجیدی، مخالفت خود را با استعفای او اعلام نموده اند و قرار است این مسئله (ناراحتی مجیدی) آنالیز شده و با او صحبت نمایند. همچنین سازمان بازرسی کل کشور اعلام نموده است که باشگاه دولتی استقلال نمی تواند استراماچونی را به خدمت بگیرد.

در صفحات مجازی نیز، طرفداران استقلال به انتقاد از سعادتمند پرداخته اند و خواهان حفظ مجیدی شده اند.طرفداران خشمگین استقلال اعتقاد دارند که رفتار مدیرعامل مانع بزرگی برای قهرمانی آبی پوشان در جام حذفی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 662

به "مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی، خشم طرفداران از رفتار سعادتمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت هیئت مدیره استقلال با استعفای مجیدی، خشم طرفداران از رفتار سعادتمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید