قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در پاکاب گستر

به گزارش جملات زیبا، رپرتاژ آگهی - در حال حاضر ممکن است که شما نیاز به دستگاه تصفیه آب را در خانه خود حس کرده باشید. به این دلیل که آب شهری در حال حاضر دچار ناخالصی های بسیاری است و کیفیت مناسبی ندارد. در این صفحه به بررسی قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت، فاکتور های تاثیر گذار بر قیمت تصفیه آب را بازگو میکنیم و برخی از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را معرفی خواهیم کرد.

قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در پاکاب گستر

اهمیت خرید دستگاه تصفیه آب

آب لوله کشی برای رسیدن به منزل شما نیاز است تا راستا بسیار طولانی را طی کند. در طول این راستا آب با سطوح مختلفی تماس برقرار میکند. برخی از این سطوح ممکن است در اثر عوامل مختلفی آلوده شده باشند. بنابراین آب در راستا خود آلاینده های بسکمک را حمل میکند.

در تصفیه خانه ها آب را تا یک مقیاس استانداردی تصفیه میکنند و بعد از آن از طریق لوله ها آب را منزل مصرف کنندگان میفرستند. اما مقدار استاندارد تصفیه آب برای اطمینان از سلامت آب تصفیه شده کافی نیست.

به همین دلیل است که استفاده از تصفیه آب برای هر خانه ای ضروری است. برخی از مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب عبارتند از:

  • دستگاه تصفیه آب خانگی ذرات ناخواسته را از آب حذف میکند
  • آب تصفیه شده از سلامتی شما محافظت میکند
  • دستگاه تصفیه آب بو و طعم آب را بهبود میبخشد
  • دسترسی به آب سالم و تصفیه شده در همه زمان ها

عوامل تاثیر گذار بر قیمت تصفیه آب

عوامل و فاکتور های متعددی وجود دارد که روی قیمت انواع دستگاه تصفیه آب تاثیر میگذارد.

سیستم فیلتراسیون: دستگاه های تصفیه آب خانگی در ایران معمولا از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه کردن آب بهره میبرند. سیستم های دیگر مانند روش اولترافیلتراسیون، روش مکانیکی و نانوفیلتراسیون وجود دارد. اما در این بین اسمز معکوس بهترین و موثر ترین روش در تصفیه آب است. زیرا میتواند ذرات و ناخالصی های آب را تا 99 درصد از بین ببرد و آبی با کیفیت و گوارا ارائه کند.

تعداد فیلتر های تصفیه آب: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت آب تصفیه کن خانگی تعداد فیلتر های آن است. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس بین 5 تا 8 فیلتر دارد که با افزایش تعداد فیلتر های آن، قیمت آن و کارایی آن نیز افزایش میابد. در ادامه به بررسی قیمت فیلتر تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت.

برند دستگاه تصفیه آب: دستگاه تصفیه آب خانگی با برند های مختلف در ایران وجود دارد. اما برند های معتبر تصفیه آب مثل سی سی کا، لایف واتر و سافت واتر از معتبر ترین آن ها هستند.

مخزن تصفیه آب: مخزن دستگاه تصفیه آب با ظرفیت های مختلف وجود دارد. مخزن تانک پک از بهترین مخازن موجود در تصفیه آب است. از آنجایی که آب تصفیه شده داخل مخزن نگهداری خواهد شد، کیفیت مخزن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ظرفیت تصفیه شبانه روز دستگاه: دستگاه های تصفیه آب در ابعاد و ظرفیت های مختلفی تولید میشوند. هر یک از آنها برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار میگیرند. برای مثال دستگاه تصفیه آب خانگی برای استفاده در خانه، آب تصفیه کن نیمه صنعتی برای استفاده در شرکت ها، کافه ها، رستوران ها و … . همچنین دستگاه های تصفیه آب صنعتی موجود هستند که میتوانند آب را در مقیاس های بزرگی تصفیه کنند. این گونه از دستگاه ها در کارخانه ها و صنایع مختلف کاربرد دارند. بدیهی است که هر چه ظرفیت دستگاه تصفیه بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب: مرکزی که از آن خرید میکند نیز باید از اعتبار بالایی برخوردار باشد. شرکت پاکاب گستر با تجربه دوازده ساله خود، با ارائه بهترین خدمات پس از فروش به مشتریان خود به سرویس و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی میپردازد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

شرکت پاکاب گستر یکی از بزرگترین مراکز تصفیه آب در ایران است. این شرکت توانسته است طیف وسیعی از دستگاه ها را در اختیار مشتریان خود بگذارد. در این بین تنوع قیمتی به وجود آمده در تصفیه آب خانگی پاکاب گستر به خریداران این اجازه را میدهد که با هر بودجه و هر سلیقه ای به انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب بپردازند.

دستگاه های تصفیه آب خانگی در پاکاب گستر در بازه قیمتی بین 1500000 تا 6500000 واقع شده است. بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی موجود در پاکاب گستر شامل دستگاه تصفیه آب سی سی کا، دستگاه تصفیه آب هیوندای و سافت واتر میباشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

در قسمت قبل که به توضیح فاکتور های مشخص کننده قیمت دستگاه تصفیه آب پرداختیم، به ظرفیت تصفیه شبانه روز آب اشاره کردیم. دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی به دلیل ظرفیت تصفیه بالایی که دارند، دارای قیمت بالاتری نیز هستند. از این دستگاه ها در شرکت ها یا رستوران ها استفاده میشود.

از بهترین دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی، دستگاه آب تصفیه کن لایف واتر 400 گالن است. این دستگاه با بهترین قطعات تایوانی ساخته شده است و دارای کیفیت بسیار مناسبی میباشد.

قیمت انواع فیلتر تصفیه آب

قبل از اینکه به مشخص قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی بپردازیم، بهتر است با کارکرد هر یک از فیلتر های مهم دستگاه اسمز معکوس آشنا شویم.

  1. فیلتر مرحله اول الیافی پلی پروپیلن نام دارد که وظیفه از بین بردن مواد درشت درون آب را تا مقدار 5 میکرون دارد. پس از مرحله 1، آب به مرحله 2 میرود.
  2. در مرحله دوم فیلتر کربن پودری UDF حضور دارد. وظیفه فیلتر کربن پودری از بین بردن کلر در آب یا کم کردن مقدار آن است. به این دلیل که کلر میتواند به ممبران در مرحله چهارم آسیب برساند و عمر آن را کاهش دهد.
  3. فیلتر مرحله سوم، فیلتر کربن بلاک است که از کربن اکتیو ساخته شده است. کربن بلاک وظیفه جذب کلر به جای مانده در آب و همچنین شفاف سازی آب را دارد.4
  4. فیلتر مرحله چهارم ، فیلتر ممبران اسمز معکوس RO نام دارد که مهم ترین فیلتر در دستگاه تصفیه آب خانگی است. این فیلتر ذرات موجود در آب را تا ریز ترین جای ممکن حذف میکند و کیفیت آب را تا مقدار بالایی بهبود میبخشد.
  5. فیلتر مرحله پنج یعنی فیلتر پست کربن خطی در بین مخزن ذخیره، فیلتر ممبران و شیر برداشت نصب میشود. وظیفه این فیلتر از بین بردن بو و طعم ناخوشایند درون آب است.
  6. فیلتر مرحله ششم تصفیه آب، فیلتر مینرال است. این فیلتر وظیفه اش حذف چیزی نیست. بلکه به آب مواد معدنی که برای بدن لازم هستند را اضافه میکند.

قیمت فیلتر تصفیه آب بستگی به کیفیت آنها دارد. شرکت های متعددی به تولید فیلتر تصفیه آب میپردازند. بهترین فیلتر های تصفیه آب معمولا از طریق شرکت های تایوانی تولید و عرضه میشوند. فیلتر های با مارک CCK، لایف واتر، ارگانیک از بهترین مارک های فیلتر هستند.

همچنین فیلتر مرحله چهارم یعنی ممبران RO به دلیل اهمیت بالا و عملکرد قوی، دارای قیمت بالاتری است. برای مشاهده قیمت انواع فیلتر های تصفیه آب میتوانید به سایت شرکت پاکاب گستر مراجعه کنید.

اجزای مختلف آب تصفیه کن ها

قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آشنایی با اجزاء و قطعات مختلف به کار رفته در دستگاه تصفیه آب خالی از لطف نیست و قطعا به انتخاب مناسب شما کمک خواهد کرد. دستگاه تصفیه آب از قسمت های مختلف مثل مخزن تصفیه آب، فیلتر های دستگاه تصفیه آب، گیج فشار سنج، هوزینگ فیلتر های تصفیه آب، پمپ افزایش فشار و بدنه دستگاه تشکیل شده است.

فیلتر های دستگاه تصفیه آب: همانطور که توضیح دادیم، دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس معمولا از 5 تا 6 فیلتر تشکیل شده است. فیلتر های دستگاه تصفیه آب اساسی ترین نقش را در تصفیه کردن آب ایفا میکنند. مهم ترین فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO، فیلتر ممبران اسمز معکوس است. این فیلتر ذرات آلاینده موجود در آب را تا مقدار 0.0001 میکرون تصفیه میکند تا آب به دست آمده بهترین کیفیت را دارا باشد.

شیر برقی تصفیه آب: شیر برقی یکی از اجزای مهم تصفیه آب است. این شیر با سنسور های پرشر و لو پرشر کار میکند. وظیفه اصلی آنها این است که به طور اتوماتیک بتوانند جریان ورودی آب را کنترل کنند. در صورت پر شدن مخزن، جریان آب را ببندند و در صورت خالی شدن آن جریان را باز بگذارند تا دستگاه آب تصفیه کن کار کند.

مخزن دستگاه تصفیه آب: یکی دیگر از اجزای اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی، مخزن آن است. آب تصفیه شده از طریق فیلتر ها به مخزن دستگاه تصفیه آب رفته و در آنجا برای مصرف ذخیره میشود. کیفیت مخزن به دلیل تماس طولانی مدت با آب تصفیه شده، از اهمیت زیادی برخوردار است.

پمپ دستگاه تصفیه آب: دستگاه تصفیه آب خانگی برای عملکرد بهتر نیاز به فشار آب بالایی دارد. پمپ افزایش فشار وظیفه دارد تا فشار آب خانگی را برای ورود به دستگاه تصفیه آب افزایش داده تا فیلتر ممبران بتواند به بهترین نحو عملکرد تصفیه آب را انجام دهد.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1411

به "قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در پاکاب گستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در پاکاب گستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید