فرهاد مجیدی 17 اسفند: این بهترین استقلال چند سال اخیر است، فرهاد مجیدی 23 اردیبهشت: دلال ها استقلال را بسته اند

به گزارش جملات زیبا، فرهاد مجیدی قبل از دربی آدینه تاکید نمود که استقلال در برخی از خطوط بالانس نیست و تیم را دو سال است که دلال ها می بندد.

فرهاد مجیدی 17 اسفند: این بهترین استقلال چند سال اخیر است، فرهاد مجیدی 23 اردیبهشت: دلال ها استقلال را بسته اند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرهاد مجیدی در حالی روز قبل از دربی چنین حرف هایی زد و تیم خود را کامل ندانست که دقیقاً در روز 17 اسفند 1399 و در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با فولاد خوزستان که فیلم آن هم موجود است، گفته بود این استقلال، بهترین استقلال چند سال اخیر است!

جالب اینکه فرهاد با همین تیم به آسیا رفت و آنجا عنوان صدرنشینی را به دست آورد اما ناگهان بعد از باخت به ذوب آهن و درست شب قبل از دربی به این نتیجه رسید که تیم را دلالان بستند و در برخی از پست ها بالانس نیست.

اینکه چطور می گردد مجیدی ناگهان 180 درجه تغییر عقیده می دهد را باید از خودش پرسید اما مسلما این بازیکنان همان بازیکنان هستند و از 17 اسفند 1399 تا 23 اردیبهشت 1400 هیچ تغییری در لیست استقلال داده نشد. مجیدی البته در نیم فصل امین قاسمی نژاد را می خواست که باشگاه استقلال نتوانست او را جذب کند اما اسکلت اصلی استقلال و حتی بازیکنان ذخیره همان هایی هستند که مقابل فولاد بازی نموده بودند و مجیدی آن موقع می گفت بهترین تیم چند سال اخیر استقلال هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 1122

به "فرهاد مجیدی 17 اسفند: این بهترین استقلال چند سال اخیر است، فرهاد مجیدی 23 اردیبهشت: دلال ها استقلال را بسته اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی 17 اسفند: این بهترین استقلال چند سال اخیر است، فرهاد مجیدی 23 اردیبهشت: دلال ها استقلال را بسته اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید