سهرابیان در واکنش به شایعه تعلیق بادبانی ایران: هر کسی عطسه کرد، کرونا دارد؟

به گزارش جملات زیبا، رئیس فدراسیون قایقرانی می گوید که خطر تعلیق، قایق بادبانی ایران را تهدید نمی کند و نامه ای هم در این باره به فدراسیون ارسال نشده است.

سهرابیان در واکنش به شایعه تعلیق بادبانی ایران: هر کسی عطسه کرد، کرونا دارد؟

علیرضا سهرابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص انتشار خبری مبنی بر احتمال تعلیق قایق بادبانی ایران از سوی فدراسیون دنیای گفت: فدراسیون دنیای بادبانی برای ما نامه فرستاد و اعلام نمود که حق عضویت خود را پرداخت نکرده اید، اما زمان برای پرداخت آن دارید، با این وجود در رای گیری اخیر نمی توانید شرکت کنید. در جواب نامه فدراسیون دنیای اعلام نمودیم که در تحریم هستیم و به وسیله بانکی نمی توانیم پول را واریز کنیم و همچنین بدهی های گذشته را نیز در مجامع، مسابقات یا توسط تیم اعزامی پرداخت کردیم. فدراسیون دنیای نیز توضیحات ما را پذیرفت.

رئیس فدراسیون قایقرانی تاکید نمود: در نامه نگاری ها هیچ صحبتی در خصوص تعلیق نبود. مگر در یک زمان کوتاه می گردد فدراسیونی را تعلیق کرد، آن هم کشوری که همواره حق عضویت خود را پرداخته است؟ زمانی که سه دوره حق عضویت را نپرداختیم یا زمانی که به فدراسیون آمدم و حق عضویت را نداده بودند تعلیق شدیم؟ پیش از این نیز در آب های آرام، رویینگ و بادبانی پیش آمده که حق عضویت فدراسیون قاره ای و آسیایی پرداخت نشده باشد و تعلیق هم نشدیم. آنها شرایط تحریم کشور ما را می دانند.

سهرابیان گفت: من برای کارهای پوچ و بی فایده وقت ندارم. در فشار مالی و شیوع کرونا که همه چیز را بهم ریخته، بعضی اخبار غیر واقعی منتشر می نمایند. به این دوستان قول می دهم نامه تعلیق نیامده و اگر هم ارسال شد، حتما اعلام می کنم.

وی گفت: جالب است که فدراسیون دنیای به مسائل ما واقف است، اما دوستانی که در داخل کشور هستند و این خبر را پخش می نمایند، از این مسائل بی خبر هستند. تاکید می کنم کلمه تعلیق واقعیت ندارد و اینکه عدم پرداخت حق عضویت و شرکت نکردن در رای گیری را تعلیق اعلام نمودند، مثل این است که تا کسی عطسه می نماید، بگویند کرونا دارد.

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: اگر بعضی آرزوی تعلیق دارند، بدانند که این اتفاق نمی افتد. کسانی که بحث تعلیق را مطرح کردند، در این شرایط شیوع کرونا در دنیا برای من بلیت بگیرند تا حضوری بروم و حق عضویت را پرداخت کنم. آیا می توانند؟

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 582

به "سهرابیان در واکنش به شایعه تعلیق بادبانی ایران: هر کسی عطسه کرد، کرونا دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهرابیان در واکنش به شایعه تعلیق بادبانی ایران: هر کسی عطسه کرد، کرونا دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید