سرمربی تیم ملی ایتالیا: 60 روز ماندن در خانه برای دیوانه شدن کافی است، دلتنگ والدینم هستم

به گزارش جملات زیبا، نمی توان دست روی دست گذاشت اگر قصد ازسرگیری مسابقات را داشته باشند باید کاری انجام دهند. چون با گذشت زمان به فصل آینده نزدیک می شویم و فشردگی بازی ها باعث مصدومیت بازیکنان خواهد شد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا: 60 روز ماندن در خانه برای دیوانه شدن کافی است، دلتنگ والدینم هستم

جهت دریافت خدمات طراحی سقف شیروانی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا مطرح نمود از قرنطینه طولانی مدت به خاطر کرونا خسته شده است.

به گزارش فارس، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در جدیدترین مصاحبه اش از سختی دوران قرنطینه مطرح نمود که 60 روز ماندن در خانه برای دیوانگی کافی است.

مانچینی در مصاحبه با نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا، گفت: باید صادقانه بگویم از خانه ماندن خسته شدم. 60 روز قرنطینه در خانه، برای دیوانه شدن انسان کافی است. هر روز صبح قبل از گرم شدن هوا تمریناتم را انجام می دهم. بعد از تمرینات نیز در تراس خانه استراحت می کنم.

وی اضافه کرد: در این دوران بیشترین چیزی که از دست دادم، ندیدن والدینم است. من در این ایام واقعا نگران آنها هستم. شنیدن اخباری که افرادی در کشور حضور دارند که نمی توانند به خاطر ویروس کرونا با عزیزانشان خداحافظی نمایند، قلبم را به درد می آورد.

سرمربی آتزوری در خاتمه درباره از سرگیری سری آ، گفت: نمی توان دست روی دست گذاشت اگر قصد ازسرگیری مسابقات را داشته باشند باید کاری انجام دهند. چون با گذشت زمان به فصل آینده نزدیک می شویم و فشردگی بازی ها باعث مصدومیت بازیکنان خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 384

به "سرمربی تیم ملی ایتالیا: 60 روز ماندن در خانه برای دیوانه شدن کافی است، دلتنگ والدینم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی ایتالیا: 60 روز ماندن در خانه برای دیوانه شدن کافی است، دلتنگ والدینم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید