سایه سنگین ویروس کرونا بر گروه های خودروسازی ، محدودیت مسافرت برای کارمندان ، فورد ، فیات کرایسلر و تویوتا

به گزارش جملات زیبا، شیوع ویروس کرونا به سرعت خودروسازان در سراسر دنیا را تحت تأثیر قرار داده است ، اما با افزایش شیوع ویروس در ایالات متحده ، بعضی از خودروسازان در حال افزایش مسائل امنیتی خود هستند.

سایه سنگین ویروس کرونا بر گروه های خودروسازی ، محدودیت مسافرت برای کارمندان ، فورد ، فیات کرایسلر و تویوتا

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گروه خودروسازی فیات کرایسلر تأیید کرد که اکنون مسافرت کارمندان چه به خارج از کشور و چه در داخل محدود شده است. در بیانیه این خودروسازی تاکید شده است که تنها سفرهای ضروری مجاز به انجامند و سفرهای غیر ضروری محدود خواهد شد.

این خبر در پی تصمیم فورد برای محدود کردن سفرهای داخلی و بین المللی منتشر شده است. بلومبرگ روز سه شنبه گزارش داد که این تصمیم پس از انتشار خبر دو کارمند فورد در چین انجام شد. فورد در بیانیه ای گفت این تصمیم برای کلیه نمایندگی های فورد در سطح دنیا اعمال می گردد و با هدف پیشگیری از بیمار شدن کارمندان فورد انجام می گردد. درواقع این حرکت می تواند به کنترل شیوع این ویروس در سطح کارخانه یاری کند.

این خودروساز همچنین اضافه نمود: دو کارمند مبتلا به بیماری کرونا از قبل در قرنطینه قرار گرفته و بهبود یافتند. تویوتا نیز اقدامات احتیاط آمیزی را انجام داده و اعلام نموده است که همه مسافرت های خارج از آمریکای شمالی را به موارد مهم مالی محدود نموده است. اما در حال حاضر ، هیچ محدودیتی برای سفرهای داخلی وجود ندارد.

ویروس کرونای جدید، که باعث بیماری به نام COVID-19 می گردد ، برای اولین بار در بخش ساحل غربی ایالات متحده و ایالت واشنگتن و کالیفرنیا ظاهر شد. از آن موقع بیش از 200 مورد در ایالات متحده تأیید شده است و دولت فدرال انتظار دارد که این تعداد رو به افزایش باشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 334

به "سایه سنگین ویروس کرونا بر گروه های خودروسازی ، محدودیت مسافرت برای کارمندان ، فورد ، فیات کرایسلر و تویوتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه سنگین ویروس کرونا بر گروه های خودروسازی ، محدودیت مسافرت برای کارمندان ، فورد ، فیات کرایسلر و تویوتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید