رقابت 6 تیم برای بقا در لیگ برتر فوتسال

به گزارش جملات زیبا، با نزدیک شدن به هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال، رقابت در پایین جدول برای بقا حساس و نزدیک شده است.

رقابت 6 تیم برای بقا در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر فوتسال در حالی در بالای جدول برای معین شدن صندلی هشت تیم حاضر در پلی آف، داغ شده که در پایین جدول نیز رقابت فشرده ای برا بقا در لیگ برتر شکل گرفته و تیم ها از هیچ تلاشی برای باقی ماندن در سطح اول فوتسال ایران فروگذار نیستند.

در جمع فانوس به دستان دو تیم آذرخش بندرعباس و شاهین کرمانشاه با 17 امتیاز قرار دارند که با پیروزی های اخیر خود به بقا در لیگ برتر امیدوار شدند و بر اردوی سایر تیم های پایین جدولی ترس انداختند. پس از این دو تیم، در رده دوازدهم اهورا واقع شده است که در نیم فصل دوم به خوبی نیم فصل اول نبود و فاصله سه امتیازی با دو تیم انتها جدولی حاشیه امنیتی برای این تیم نیست.

مقاومت البرز با 22 امتیاز در رده یازدهم واقع شده است و دو تیم هایپر شاهین شهر و ارژن شیراز با 23 امتیاز دهم و نهم هستند. با این حال بین تیم نهم تا چهاردهم تنها شش امتیاز یعنی دو بازی فاصله است و هر کدام از این تیم ها در چهار بازی باقی مانده خود امتیاز از دست بدهد خطر سقوط را به شدت احساس می نماید.

جدال مقاومت البرز با هایپر شاهین شهر در هفته بیست و چهارم، هایپر شاهین شهر با ارژن شیراز در هفته بیست و پنجم و شاهین کرمانشاه با هایپر شاهین شهر و مقاومت البرز با آذرخش بندرعباس در هفته بیست و ششم جدال های حساس باقی مانده در پایین جدول است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: khaneh-jok-sms.ir شناسه مطلب: 141

به "رقابت 6 تیم برای بقا در لیگ برتر فوتسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 6 تیم برای بقا در لیگ برتر فوتسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید